Haul post / Pe ce am mai cheltuit bani in ultima vreme

Am vazut ca pe net sunt destul de populare aceste "haul posts" dar eu sincer n-am auzit de ele decat de vreo saptamana :D. Anyway, vreau sa va arat ce mi-am achizitionat in ultima vreme :D.

Traficantul de arme de Hugh Laurie. Tipul ca actor mi se pare genial si din ce am citit pana acum din carte nici ca scriitor nu se lasa mai prejos. Cartea am luat-o de pe elefant.ro si am ridicat-o de la sediul lor din Bucuresti. Au preturi suuper bune (de exemplu colega mea de camera isi luase o carte de la Brasov cu vreo 70 de lei, ca sa o gaseasca pe site in jur de 40 lei...) si in plus au foarte multe oferte. 


Laptele demachiant de la Bioten. Am auzit numai lucruri bune despre produsele lor si am zis ca daca tot sunt studenta si o sa incep sa ma mai machiez cat de cat :D, voi avea probabil nevoie si de ceva sa dau jos toate chestiile de pe fata.

Ruj de la Maybelline. De atata timp caut un ruj nude (cam la culoarea pielii) si in sfarsit l-am gasit la Bucuresti :D. A fost pana in 30 de lei si arata foarte dragut pe buze :D. Imi luasem intr-un timp un ruj de la Avon care speram eu sa fie nude. Dar ca de obicei nuantele din catalog nu corespund cu cele din tub... plus ca era o nuanta sidefie (cahh)...


 Inel urechiuse de pe Ebay. Banuiesc ca v-ati dat seama pana acum ce mare admiratoare a ebay-ului sunt (cred ca ma puteti numi ebay addicted :))). Inelul a fost 1$ ! Sa va mai mentionez ca pe marele site oasap il puteti gasi la 8$?!

Plic albastru roial :X:X. Tot de pe ebay of course. A fost 8$. Inca nu a venit (am dat comanda pentru el sambata seara) dar cand il primesc ii fac poze si vi le arat daca vreti :D.

Si daca tot suntem la capitolul jewellery fashion and stuff, vreau sa va arat 2 piese de bijuterii pe care le ador  si pe care vroiam sa vi le arat de mult
dar nah lenea-i mare :D.
Amandoua colierele sunt facute de mine :P.





 Siii last but not least :D rochita din H&M. A fost 90 lei, materialul este un pic mai grosut si e numai buna de balul bobocilor :D.
Va rog ignorati background-ul :D.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,