My week & Some shopping

Pot spune ca ador saptamanile impare de facultate :X. Am timp sa fac tot ce imi place, sa ma plimb si sa fac poze pentru bloguri :D. Vineri seara am fost la un spectacol caritabil si am fost imbracata cu ce puteti vedea mai jos. Colierul este de pe Ebay asa cum v-ati obisnuit si a fost aproape 3$.




Siii... astea sunt cele mai recente produse cumparate pe care vreau sa vi le arat :D.
Samponul uscat Frottee Swiss OยทPar. Nu stiu cum am putut rezista fara el pana acum :)). Am folosit o gramada de sampoane dar degeaba... aveam parul curat in prima zi dupa spalare, dar a doua zi deja era gras... Dar cu noul sampon uscat nu mai am probleme (suna ca o reclama de la televizor :))). Dupa ce il aplic lasa in urma o pudra alba pe care o dau jos cu prosopul si parul imi ramane curat. Singurele minusuri pe care le-ar avea ar fi mirosul foarte puternic (ca de fixativ) si faptul ca pudra o dau jos cam greut (mai ales la radacina).
Tratament in 2 faze par deteriorat Alverde. Din cate am auzit produsele de la Alverde sunt destul de bune :D. L-am luat deoarece mai abuzez de placa din cand in cand si nu vreau sa ajung sa imi tund jumatate din lungimea parului pentru ca arata ca o maturica. Ma dau cu el mai mult pe parul ud (dar se poate da si pe parul uscat) si pot spune ca isi face cat de cat treaba :D. Nu ma asteptam la miracole, dar varfurile parca si-au mai recapatat din luciu si din sanatate :D.
Gel de dus Balea. Ce pot spune? Toata lumea le stie produsele... L-am luat pentru ca mirosea delicios :D.
Fond de ten & Pudra So Matte Miss Sporty. Le-am luat din DM dupa ce am vazut review-ul la fondul de ten pe blogul Ancai si sunt foarte multumita de ele.
Deodorant sensitive Alverde. Imi place ca este fara alcool si fara aluminiu, dar sa vedem cum se descurca acum ca vine primavara si cu ea caldura.
Oje. Cea cu sclipici este din DM iar cealalta este de la un magazinas (nu mai stiu cum se numeste) unde se vand o gramada de produse cosmetice. Oja este destul de mare si raportul calitate pret este destul de bun. I-am facut deja proba si m-a tinut in jur de 4-5 zile, cred, iar pretul a fost undeva pe la 7-8 lei.
Eye-Liner negru. Este luat de la acelasi magazin cu oja dar nu pot spune ca e mare lucru de capul lui :D. Cred ca un creion clasic Ada si-ar fi facut treaba mai bine. Cand incerc sa il aplic pe waterline nu se vede atat de intens pe cat mi-as fi dorit.
Pensula pudra. Am luat-o odata cu fondul de ten si pudra tot de la magazinul mentionat mai sus. In afara de aspectul cam de kitch, o ador :X. Este foarte moale si placuta la atingere. As sta minute intregi doar mangaind pensula :)).


Si, last but not least, noua mea carte Chemarea Ingerului de Guillaume Musso. Am primit-o saptamana asta cand inca citeam Hotii de frumusete, dar de luni o incep :D.
Si ce poate fi mai relaxant decat o carte buna si un ceai intr-o cana atat de adorabila? :X

Well, am scris cat n-am scris tot anul :))). Sper ca nu v-am plictisit prea tare si va astept sugestiile si intrebarile printr-un comentariu (sau mai multe :))).
Kisses! :*

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,