Review - Vopsea Avon Advance Techniques

Hello girls!
De ceva vreme ma tot batea gandul sa imi schimb culoarea parului... si bineinteles ca m-a apucat si pe mine exact inainte de sesiune :)). Totusi, nu aveam nimic concret legat de nuanta sau firma (stiam doar ca nu va fi blond sau brunet). Asta a fost pana am deschis catalogul Avon la pagina unde aveau vopsea de par. Cand am vazut nuanta am zis gata, THIS IS THE ONE :)). Am citit si cateva review-uri pozitive pe net (cei drept nu exact de nuanta asta, dar de vopsea in general) si am comandat-o.
Este nuanta 8.4 o culoare asa de roscat morcoveata :)) si a fost 20 lei.



Aici este si lista de ingrediente si din cate am vazut contine amoniac. Dar, am fost foarte surprinsa cand m-a vopsit colega de camera (pentru ca eu habar n-aveam ce trebuie sa fac :)) ) ca nu avea un miros intepator. 
Stiu ca atunci cand se vopseste mama nici nu ma pot apropia de baie atat de tare miroase. In schimb la vopseaua asta am stat cu nasul in castron aproape tot timpul si mirosul mi s-a parut ok :D.
A avut atat tratament inainte de vopsire cat si dupa, iar a doua zi am avut cel mai moale si catifelat par ever :X. 
Sii, un mare plus, mi-a ajuns o singura cutie :D. Nu stiam ca ar putea fi si varianta asta cand mi-am luat doar una, dar cand am vorbit cu mama mi-a zis ca s-ar putea sa nu imi ajunga la cat de lung am parul. Daar, thank God, a ajuns :D.
In plus, nu am ramas cu capatana rosie :)). Dupa ce am clatit vopseaua nu mi-au ramas urme de vopsea pe piele.

Cam asta este nuanta care mi-a iesit :D. Bineinteles ca nu este roscatul portocaliu de pe cutie dar arata foarte dragut :X. Este destul de blanda culoarea si este altceva, fata de cum am fost pana acum :D.
La soare arata si mai bine "reflexele morcovete" dar n-am avut cand sa ies la pozat pe afara. 




Kisses & Stay happy!
Timi

Etichete: , , , ,