Reviews: Not so good stuff

Hello girls!
Deşi iniţial trebuia să vă prezint o manichiură nu mi-a plăcut cum au ieşit pozele (pentru că în mare parte nu ştiu să îmi fac unghiile fără să dau şi pe lângă aşa că am lasat-o baltă pentru moment, sper să mă iertaţi :D).
În schimb azi vreau să vă arăt câteva produse care pe mine m-au cam dezamăgit...
Soo... fără alte introduceri here they are:


- Apă micelară Yves Rocher - O folosesc de ceva vreme pentru dat jos în mare parte rimelul şi pe lângă faptul că îmi rămâne faţa lipicioasă (lucru care să zicem că nu m-ar deranja atât de mult...) au început să mă usture şi ochii de la ea... Totuşi la partea de demachiat nu am obiecţii, curaţă foarte bine. 

Lac de unghii Lasting Colour Miss Sporty - Well... pe ea scrie că ar ţine manichiura până la 10 zile :))). Ştiam de la început că nu există aşa ceva dar nu mă aşteptam să nu mă ţina manichiura nici măcar o noapte :)). Îmi fac unghiile seara şi de multe ori mi s-a întâmplat ca a doua zi dimineaţa oja să fie sarită de pe unghii (şi nu cred că este oja de vină pentru că am încercat cu mai multe iar rezultatul a fost cam acelaşi). 

- Plasturi pentru puncte negre de la Beauty Formulas - Deşi sunt destul de lăudaţi pe blogurile altor fete, la mine nu au funcţionat atât de bine... În afară de un nas lipicios, lacrimi în ochi de la tras plasturele de pe nas și foarte puține puncte negre scoase nu m-am ales cu nimic :)). 

- Pudră So Matte Perfect Stay - Dacă în primăvară cât era încă frig mai mergea, acum că a venit căldura nu mai face față deloc... În câteva ore de la aplicare îmi lucește fața ca un semafor :))). O voi păstra totuși pentru la toamnă/iarnă și pentru moment caut altceva :D.

Cam astea au fost dezamăgirile mele din ultima perioada :D. 
Și, dacă astăzi v-am arătat 4 produse care nu mi s-au potrivit mie, în postarea următoare vă voi prezenta 4 produse care mi-au plăcut si pe care le-aș recumpăra oricand :D. 
Voi ați folosit vreunul din produsele de mai sus?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , ,