Giveaway aniversar - Închis

Hello girls!
Zilele astea citind postarea Ancăi, mi-am dat seama că și blogul meu a împlinit luna asta un anișor așa că m-am gândit să sărbătorim cu un mic Giveaway (acum până nu se termină luna :D).
Nu îmi vine să cred că deja a trecut un an... primul an de facultate, aproape un an de stat la cămin la București cu cea mai bună prietenă și încă n-am ajuns să ne certam :D. Am cunoscut o grămadă de lume, fac parte dintr-o asociație studențească de care sunt incredibil de mândră și multe altele cu care nu vreau să vă mai plictisesc acum :D.
Așa căăă :D, acesta este premiul Giveaway-ului:



Balsamul de buze Alverde cu vanilie și mandarine care, așa cum vă spuneam și aici, mi se pare unul dintre cele mai bune :D.


O oja Miss Sporty. Le-am încercat și mi se par destul de bune :D. Plus că vine cu o pensulă mare pe care o ador.


Loțiunea de corp cu cocos și flori de tiare Balea.


Un magnețel de frigider cu o oiță mică și simpatică.


Și un set handmade format dintr-o pereche de cercei cu șurub și un inel într-o nuanța superbă de turcoaz.


Și acum regulile:
- Să mă urmăriți prin GFC;
- Să dați like paginii de Facebook (căsuța este în bara din dreaptă a blogului, sau îl puteți găsi aici);
- Să dați like paginii cu accesorii aici
- Share PUBLIC pe facebook (pentru a lăsa link-ul corect dați click unde scrie data și ora la care ați publicat postul, este exact dupa butonul de share);
- Lăsați un comentariu prin care vă înscrieți cu adresa de mail, nume GFC, nume Facebook și link-ul de share;
- Să răspundeți, tot în comentariu, la întrebarea: Despre ce v-ar plăcea să cițiti pe blog (mai des)? (și aș vrea niște răspunsuri mai lungi de 3-4 cuvinte dacă nu cer prea mult :D).

Concursul este numai pentru locuitorii din România, acesta va dura până pe 12 august 2013 iar câștigătoarea va fi aleasă cu ajutorul siteului random.org.

Update:
Deşi au fost câteva nereguli, le-am trecut cu vederea cu condiţia ca măcar câștigătoarea să fii îndeplinit toate regulile :). Vreau să vă mulțumesc muult pentru sugestii și pentru cuvintele frumoase :D. O să încerc pe cât posibil să țin cont de ele în viitoarele postări.
Fără alte introduceri, câștigătoarea este...
Nr. 10 Denisa (FB Denisa Ivascu).
Câștigătoarea are timp până joi, inclusiv, să mă contacteze (Facebook sau mail cool.accesories@yahoo.com).
UPDATE 2:
Pentru că prima câștigătoare nu m-a contactat, am refăcut extragerea și premiul merge la...
claudia_mami (FB Nicoleta Ciocoiu). Felicitari! Voi aștepta pe mail datele tale până sâmbătă :D.


UPDATE 3:
Trecem la a treia câştigătoare, poate de data aceasta este cu noroc :D. Felicitări Flavia!!
Aştept datele tale pe mail sau printr-un mesaj pe facebook până marţi.

O săptămână frumoasă vă doresc!
Timi

Etichete: