Review: The good stuff

Hello girls!
În sfârşit am terminat cu sesiunea... urmează VACANȚAA! Acum am timp să scriu pe bloguri, să lucrez și să fac tot ce mi-am mai propus :X. 
Deja mi-am făcut planul pentru următoarele 3-4 postări, iar astăzi așa cum v-am promis mergem mai departe cu cele 4 produse pe care le-aş recumpăra oricând:


- Balsam de buze Alverde - Cu obiceiul meu prost de a-mi rupe buzele, sunt dependentă de strugurele. În felul ăsta am încercat o grămadă de variante, dar pot spune cu sinceritate că ăsta este cel mai bun pe care l-am avut. Nu este lipicios pe buze, este transparent şi chiar hidratează.

- Loţiune cu vitamina B5 Farmec - Este miracolul unghiilor mele :)). Din cauza ojei, mereu mi se exfoliau unghiile şi cum creşteau puţin, cum se rupeau... De când am început să folosesc tratamentul, nu mai am nici o problemă. Am şi eu în sfârşit unghiuţe lungi şi frumoase :D. Nu am avut probleme nici cu uscarea cuticulelor de la el (cum am auzit la alte fete), dar trebuie avut totuşi grijă pentru că cea mai mică rană, dacă intră în contact cu tratamentul ustură destul de rău...

- Ulei din Germeni de Grâu - Am citit despre el pe blogul Corinei. Este perfect pentru un ten mixt/gras ca al meu, hidratează pielea şi îmi face tenul mai luminos (nu sunt doar vorbele mele, şi colega de cameră a observat :D). Îl aplic de obicei seara, pe faţa curată, iar după vreo 10-20 de minute intru la duş. Nu prea îmi place să mă dau cu el după pentru că lasă totuşi o peliculă lucioasă.

- Creion Avon SuperShock - Este cel mai bun eyeliner pe care l-am avut vreodată. Are o textură moale, se aplică uşor, este foarte pigmentat şi rămâne la locul lui :D. Ce îmi pot dori mai mult? În curând sper să îmi iau şi unul negru :X. Dacă vă interesează puteţi citi mai multe despre eyelinere la Anca.

 Şi cam astea sunt preferatele mele :D.
Cum vi se par? Aţi încercat ceva de aici?

Kisses & Be happy!
Timi  

Etichete: , , , , , , , , ,