Things that made my week (1)

Hello girls!
Săptămâna asta, recunosc n-am făcut mare lucru... în mare parte pentru că a fost vreme urâtă. N-am ieșit mai pe nicăieri :D, cel mai mult am fost afară cu cățeii. Și totuși vreau să vă arăt cum mi-am petrecut prima săptămână de vacanță :D.

Luni, cât am frecat menta în Springtime în așteptarea trenului, am primit o ciocolată de la un tip :D. A fost cam ciudăţică toată situaţia, dar privind înapoi, mi-a făcut ziua mai frumoasă :P.


Am ajuns acasă. Cred că cel mai mult m-am bucurat că mi-am văzut câinii :)).
Aahh, da... Şi asta cred că este singura poză în care le-am prins pe amândouă :)).


Am lucraaat :X. Am făcut mai multe chestiuţe pe lângă ce se poate vedea în poză, dar le veţi vedea pe blog în curând. Deocamdată am postat setul în zig-zag, îl puteţi vedea aici.


Am făcut clătite, all by myself (cu foaarte puţin ajutor :D).


Iar am lucrat :D. De data asta am făcut magneţei de frigider :X. Cu tot ce am lucrat până acum, am ajuns la o colecţie de 20 de magneţi.



Şi, nu în ultimul rând, m-am jucat :)). Alice Madness Returns se numeşte şi deşi are la bază clasica poveste Alice in Wonderland, este destul de bolnav jocul :)). But... I love it!

Sursă poza

În afară de astea m-am mai apucat de programul 30 Day Shred al lui Jillian Michaels despre care am aflat de pe blogul Georgianei :D şi cam asta a fost, în mare, săptămâna mea :D.
Voi ce aţi mai făcut?

Kisses!
Timi

Etichete: , ,