(Short) Reviews: Colecţia de strugurele

Hello girls!
Revin şi eu după mai mult de o săptămână de absenţă cu o postare despre colecţia mea de balsamuri de buze :D. Aveam de gând să scriu despre ea acum ceva timp, dar pur și simplu nu am avut starea necesara. Sunt pe jumătate adormită (atât din cauză că este incredibil de cald cât și pentru că în ultima vreme mi se face trezirea muult prea prea devreme :)) ). Pe lângă asta sunt nerăbdătoare să plec la mare :X. Mai am de așteptat cam 2 săptămâni iar eu am bagajul aproape gata :)).
Așaa... revenind la subiectul de azi, strugurele multe și de toate felurile :)).


Avon Sheer Lip Gloss - Are ulei de jojoba și era o vreme când toate fetele îl aveau sau și-l doreau :)). Totuși nu prea mi-a plăcut și nu l-am mai folosit de ceva vreme, în mare parte pentru că nu mă dau în vânt după gloss-uri :D.
-Celui din mijloc nu-i mai știu exact numele pentru că atunci când l-am desigilat, ambalajul s-a luat cu totul :)). Știu doar că este tot de la Avon. Spre deosebire de restul, este colorat, un pic sclipicios/sidefat și parcă miroase a cireșe/vișine :D. În schimb nu m-a impresionat la capitolul hidratare.
Avon Intensive Moisture Lip Treatment - Deși seamănă la ambalaj cu primul, așa cum îi spune și numele, nu este un gloss ci mai degrabă un balsam de buze cremă. Scrie că este cu lăptișor de matcă și are SPF 15. Are un miros subtil și dulceag, l-am încercat doar de vreo câteva ori și mi-a plăcut. Este perfect pentru mare, pentru că nu risc să mi se topească în geantă, cum ar face un balsam de buze solid la căldură. 


Nivea Sun Protect - Are SPF 30 și este water resistant. Deși are o consistență cât de cât cremoasă (ACUM, pentru că atunci când l-am cumpărat era aproape sfărâmicios), este absolut oribil la capitolul aspect. Are o culoare galben pal și exact așa rămâne și pe buze. Trebuie întins extrem de bine cu degetele și, chiar și așa, buzele tot rămân cu o tentă mai deschise la culoare.
Nivea Soft Rose - Și acesta se pare că conține ulei de jojoba și are protecție UV. Nu prea mi se pare că miroase a trandafiri totuși, dar ador noul ambalaj un pic mai gros la mijloc și rooz :X.
Fresh Vanilla Lip Balm by H&M - L-am luat din Elveția când am fost în vacanță și singurul lucru care îmi mai place la el este ambalajul drăgălaș. Deși miroase a vanilie, atunci când deschid cutiuța nu pot să simt decât mirosul metalului, frecat la deschiderea capacului... În plus, se strânge tot în colțul gurii...


Farmasi Lip Care - Când l-am primit am fost surprinsă să văd că Farmasi mai face și altceva în afară de oje :)). Pe el scrie că are Silk & Grape Seed și Vitaminele A și E. Este pe terminate, aşa că pot spune că mi-a plăcut. O mică obiecție am totuși :D, este incredibil de moale. Trebuie să tamponez ușor buzele ca să fiu sigură că nu mă dau prea mult :D.
Balsam de buze Ombia Cosmetics - L-am luat tot din Elveţia şi era la set de 3. Are SPF 6 (deşi nu cred că se pune :)), dar bănuiesc că e mai bine decât nimic) şi este un pic mentolat. Unul, l-am terminat, ăsta este şi el pe ducă iar al treilea este la mama, deci bănuiesc că nu a fost atât de rău, din moment ce l-am folosit :)). Nu mi se pare că este foarte hidratant, pentru nişte buze normale, bănuiesc că ar fi ok, dar pentru ale mele, rupte şi abuzate în fel şi chip, făcea faţă cu greu.   


Balsam de buze Nonicare Garden of Eden - Este în top 3 preferate (ca şi celelalte 2 din poză :D). Este moale, hidratant, natural (atât cât se poate) şi are protecţie UV. Nu cred că îmi pot dori mai mult :D.
Moisturishing Lip Balm de la Himalaya Herbals - Este la fel de bun ca cel de dinainte atâta doar că este exact opusul celui de la Farmasi. Este un pic mai tare şi trebuie să insist ca să îl am pe buze. De asemenea, din câte ştiu, cosmeticele de la ei nu sunt testate pe animale şi ăsta e un mare plus pentru mine.
Balsam de buze Alverde - El este probabil, numărul 1, în topul meu, aşa cum v-am mai povestit aici. În plus este mai budget friendly :D faţă de celelalte 2.


Balsam de buze Gerovital Plant - Ăsta micu' este de fapt al mamei, dar l-am încercat şi eu, şi am întrebat-o şi pe ea cum i se pare. Mie sincer nu îmi place pentru că este foarte mentolat şi după ce îl aplic, simt cum îmi ard buzele... În schimb, mama este încântată de el şi zice că este foarte bun şi că hidratează. Aşa că dacă simţiţi că-i rezistaţi, încercaţi-l :D.

Şi cam asta a fost colecţia mea de strugurele :D. Deşi am multe şi trebuie să folosesc ce am, mi-ar plăcea să mai încerc şi Nivea Lip Butter şi balsamul de buze de la Apidermaliv :D. 

Surse poze: 1, 2

Sunt curioasă voi ce strugurele folosiţi şi vă plac :D. De asemenea, vă mai puteţi înscrie până pe 12 august la Giveaway-ul aniversar.

Kisses & Be happy!
Timi

Follow my blog with Bloglovin

Etichete: , , , , , , , , , , , ,