Review - Gel exfoliant zilnic Elmiplant vs. Balea peeling

Bună fetelor!
Azi vreau să vă vorbesc despre 2 geluri de curățare pentru ten, care îmi plac :D, și anume, gelul exfoliant de la Elmiplant și peelingul Balea. Acum rămâne să vedem care este cel mai bun :D.


În primul rând, la capitolul particule exfoliante, gelul de la Elmiplant stă mult, mult mai bine. Cel Balea este mult mai finuț și are doar câteva particule mai dure.
De asemenea, cel de la Balea fiind mai delicat nu mi se pare că usucă deloc tenul, ceea ce nu pot spune despre cel de la Elmiplant. Totuși pe mine nu mă deranjează deoarece de obicei mă dau cu cremă după. În schimb, au fost dăți după ce foloseam peelingul de la Balea, în care uitam de cremă pentru că pur și simplu nu simțeam nevoia :D, yeah I know... I shouldn't do that :D.
Amândouă miros foarte bine. Balea este dulceag, chiar miroase de zmeură în timp ce primul are un miros destul de discret şi proaspăt :D.
La capitolul puncte negre, deşi cel Elmiplant se laudă că că ar ajuta la eliminarea lor, nu am observat nici o diferenţă. Acelaşi lucru îl am de spus şi despre cel de la Balea deşi el nu se laudă cu asemenea calităţi pe etichetă :D.
Mai jos aveţi şi descrierea fiecaruia plus listele de ingrediente.



În final, nu vă pot spune care mi se pare mai bun pentru că în mare amâdouă fac cam acelaşi lucru :D. Amândouă sunt destul de bunicele :D. Ca preferinţă personală totuşi l-aş alege pe cel de la Elmiplant, poate pentru simplul fapt că este produs românesc :D.
Voi ce produse folosiţi pentru ten?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , ,