December Wishlist

Bună fetelor!
Știu că am cam tras chiulul luna asta, dar iar am avut multe pe cap în ultima vreme și am avut și o mică pană de inspirație :D. Cu postarea de azi, sper totuși să-mi revin :D. Vă voi prezenta un mic Wishlist cu ocazia venirii sărbătorilor de iarnă :D.

Voi începe cu cosmeticele :D.
N-am prea multe pretenții aici :D. Sunt doar foarte curioasă să încerc un CC Cream și mi-ar plăcea ori unul de la MaxFactor ori unul de la Elmiplant. Amândouă mi se par la fel de bune. De asemenea, îmi fac de foarte mult timp cu ochiul paletuțele de la Sleek doar că n-am avut încă ocazia să le încerc :D. Cea Ultra Mattes Dark sună cel mai bine, mai ales că este printre puținele care are farduri mate (nu-mi plac cele sidefate :D) și mai ales că este micuță și o pot lua cu mine mai ușor.


Produsele Essence :X. Singurul stand cu produsele lor pe care l-am găsit a fost cel din Unirea Brașov și era aproape gol... Așa că n-am avut ocazia să încerc nimic de la ei, dar cu prima ocazie vreau să încerc oje, eyelinere, pudre, rimeluri, etc. :D. Nu vreau multe nu-i așa? :)). 

Sursă poza

Ultima chestiuţă în materie de cosmetice este această ojă glitter auriu :X. Mi se pare perfectă pentru atmosfera de sărbători, iarnă și tot ce ține de luna decembrie :D. Am văzut că a apărut ceva și la Avon, dar n-am apucat încă să salivez peste catalog :)).

Sursă poză

La capitolul hăinuțe am fost ceva mai "pofticioasă".
În primul rând, deşi nu se încadrează la capitolul haine, aș vrea să îmi iau o pereche de ghetuțe de iarnă. Să fie călduroase, comode și să fie joase (adică să nu trebuiască să îmi bag capătul la pantaloni în ghete sau ceva de genul :D).
Tricouri cu imprimeuri și personaje de desene și hanorace din aceeași categorie :D. Am făcut o pasiune pentru ele lately și cu cât sunt mai comode (a se citi lălâi :)) ) și mai drăgălașe cu atât mai bine :D.


Tot la haine comode și călduroase, puloverele sunt un must-have pentru iarna asta, pentru mine :D, dar sa fie tot așa simpatice și cu printuri colorate :D.


Și nu în ultimul rând, mi-ar trebui un costum nou de baie :D. Pentru la vară, evident :D. Dacă aș putea găsi ceva măcar pe jumătate atât de frumos ca cel din poza aș fi cea mai fericită :P.

Sursă poză

Șșșii cam astea ar fi. Nu sunt multe nu-i așa? :))
Voi ce vă doriți de sărbatori?
Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: