Giveaway de început de an!-INCHIS

Bună fetelor!
LA MULŢI ANI! Vă doresc toate cele bune în noul an și să fiți mereu fericite/fericiți pentru că asta e cel mai important :).
Voi începe prin a vă spune că m-am întoooors :D. Am avut nevoie de o mică vacanță deși m-am cam plictisit un pic :D. M-am obișnuit cu stilul mai agitat și îmi place. De când am venit acasă în vacanță n-am făcut mai nimic. În mare am stat pe acasă și am ieșit de vreo 2-3 ori, incluzând aici și petrecerea de rev :)). 
Totuși am revenit cu forțe proaspete :D. Azi v-am pregătit un mic Giveaway și sper să vă placă premiul :D.


Regulile sunt:
-Să mă urmăriți prin Google Friend Connect SAU să mă urmăriți prin bloglovin'
-Like paginilor de facebook: Thoughts from a Butterfly şi Butterfly Accesories
-Share PUBLIC acestei postări pe facebook
-Să îmi lăsați un comentariu cu numele de pe Facebook, link-ul de share, prin ce anume mă urmăriți (GFC sau bloglovin') și cu ce nume și, nu în ultimul rând, aș fi curioasă să vă citesc câteva planuri pentru noul an, dacă aveți :D

Cam asta ar fi pentru prima zi din an :D. Sper să vă înscrieți în număr cât mai mare!
LE: Aiurită cum sunt, am uitat să specific durata Giveaway-ului. Acesta va dura până pe data de 10 ianuarie.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: