New this month (7)

Bună tuturor!
A mai trecut încă o lună și mai am câteva zile și termin și sesiunea... încă un examen și am scăpat :D. Între timp, am cam tras chiulul din nou pe blog, în mare parte pentru că am tot mers dus-întors la București pentru examene și n-am avut prea mult timp de nimic.
Micul haul de mai jos, este de fapt de pe luna ianuarie, dar odată cu terminarea sesiunii sper să-mi intru din nou în program, dacă îi pot spune așa.



La începutul lunii ianuarie am prins o reducere pe E.L.F. și am dat prima mea comandă, pe care v-am aratat-o și aici. Atunci mi-am luat un tuș cariocă, un baton corector, 2 pensule (una pentru blending și una pe care o folosesc pentru fondul de ten/bb cream), șervețele pentru sebum, un cleștisor de gene și am primit cadou un bronzer. Dintre toate, pot spune că cel mai mulțumită sunt de pensula pentru fond de ten și de batonul corector. Totodată m-a dezamăgit tușul pentru că deși atunci când l-am desfăcut mi s-a părut ok, ieri când am vrut să îl folosesc pentru prima dată era aproape uscat...


De la Brașov, în una dintre puținele zile când am ieșit, am ajuns în DM de unde mi-am luat un gel de curățare Balea și un balsam de păr Gliss, pentru că ce mai aveam eu erau toate la București. Și dacă tot eram pe acolo am mai intrat și în C&A de unde am plecat cu un colier de la reduceri și în Carrefour pentru mult iubita pudră Rimmel London Stay Matte și base&top coat-ul de la Miss Sporty.
Am mai ajuns și în piață la acel mic colțișor de rai cu multe oje, de unde nu m-am putut abține să nu îmi iau ceva :D. Așa m-am făcut cu o ojă Farmasi nr. 49 și 2 de la Golden Rose, una din gama Jolly Jewels nr. 119 și cea neagră Rich Color nr 35.


Și ultimele cumpărături, de săptămâna trecută :D. Am mai prins reduceri și în H&M de unde mi-am luat un maieu cu un imprimeu foarte simpatic și în Takko pentru o pereche de jeanși.
Și dacă am mai ajuns în Cora Lujerului am trecut pe la standul Avon, pentru că tot văzusem catalogul pe net și erau prea multe tentații. De acolo am plecat cu parfumul Pur Blanca, unul dintre preferatele mele, un șampon împotriva căderii părului de la Advance Techniques, o cremă pentru călcâie, renumitul ser pentru vârfuri despicate tot de la Advance Techniques, un rimel de la Color Trend (unul dintre cele mai bune pe care le-am folosit acum multă vreme) și kitul pentru sprâncene :D.

Cam astea au fost, în ultima vreme... dacă vă interesează ceva anume pentru un review, just tell me :D.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,