DIY - Lip scrub + O surpriză

Bună tuturor!
Pentru astăzi m-am gândit să vă arăt un mic DIY foarte util, sper eu :D. Pentru că am prostul obicei să îmi rup buzele (yeah... bad habbit), mă tenta mai demult un stick de la E.L.F., arăta ca un ruj și era ceva gen exfoliant, doar ca mi-am zis la momentul respectiv ca nu are rost să dau bani pe așa ceva și că mai bine îmi fac eu ceva homemade :D. 
Șiii deși a trecut ceva vreme de atunci (timp în care n-am renunțat nici la obiceiul menționat mai sus) zilele trecute m-am pus totuși pe treabă și am făcut mult doritul lip scrub. Mi-a luat foarte puțin timp și e foarte ușor de făcut :D.



Avem nevoie de:
-ulei -  eu l-am ales pe cel de sâmburi de caise, dar se poate folosi cam orice fel (totuși n-aș recomanda uleiul pentru gătit :D);
-zahăr;
-miere;
-un castronel unde să putem amesteca ingredientele, evident împreună cu o linguriță;
-un recipient în care să depozităm produsul la final.


Ca și cantități exacte nu vă pot spune sigur pentru că nu există o rețetă fixă și în plus dacă îl faceți să vă încapă într-o anumită cutiuță la final, aceea mai mult ca sigur nu va avea aceași dimensiune cu cele folosite de mine :D. În principiu puneți la început zahărul în cutiuța în care veți păstra scrubul și eventual să nu umpleți cutia de tot.


După ce ați făcut asta, puteți adăuga uleiul și mierea după ochi. În funcție de cantitățile pe care le puneți ar trebui să obțineti o consistență nu foarte moale, doar atât cât să țină zahărul la un loc. Puteți vedea din poze cam cum a ieșit al meu și să vă faceți o idee :D.


La final după ce am ajuns la consistența dorită, am umplut cu grijă cele 2 cutiuțe. Șiiii... thats it!
Nu-i așa că-i simplu? Mie nu mi-a luat mai mult de un sfert de oră să fac tot. Și asta în condițiile în care am făcut și poze în același timp :D.
Cel mai important e probabil faptul că poți pune în el cam tot ce vrei, este natural, nu are un termen de valabilitate (cel puțin nu unul scurt) și este și comestibil :)).



Și acum vine și mica surpriză :D. Așa cum probabil v-ați dat seama borcănașele sunt personalizate de mine (vă voi povesti într-o altă postare mai multe despre asta), dar ideea e așa: unul dintre borcănașe, împreună cu scrubul bineînțeles, poate fi al vostru :D. Tot ce trebuie să faceți este să îmi lăsați un comentariu să îmi spuneți  că îl vreți și de asemenea pe care din cele 2 l-ați vrea :D (conținutul e același). Câștigătoarea va fi aleasă prin random.org :D şi aceasa va primi cutiuţa pe care şi-a ales-o în comentariu. Aveți timp până duminica următoare, inclusiv, adică pe 23 martie, ora 23:00 :D.

Sper din suflet că va plăcut postarea de azi și vă aștept comentariile cu drag!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , ,