New last month (8)

Bună tuturor!
Am zis ca astăzi să vă arăt și noutățile lunii februarie, și cu ocazia asta am schimbat un pic și titlul pentru că la talentul meu de a freca ridichea, nu voi apuca să postez shoppinguielile mele în luna curentă :)). Asta, plus că în cele 2 zile câte mai rămân până când se termină luna mă mai fac cu una două chestii :)).
Așaaa.... cosmetice :X...



Am fost de vreo 2 ori în DM şi am cumpărat următoarele: şampon uscat Balea Trend It Up, şampon Elseve Loreal Paris şi gelul de curăţare/peeling/mască Balea; pentru că îmi trebuiau, pentru că mi s-au terminat celelalte sau erau pe sfârșitul existenței :)), well, motivele evidente :D.
Șiii, pe lângă astea ar mai fi un blush Alverde nuanța pretty terra 03 (de care m-am îndrăgostit iremediabil) și o pensulă pentru sprâncene Ebelin.


Prima mea paletuță Sleek :X:X. V-am arătat-o mai demult într-un wishlist. Este cea Ultra Mattes Dark. O să râdeți de mine, dar când am fost în sesiune și mă săturasem de învățat, mi-am promis ca atunci când voi termina calvarul mi-o voi face singură cadou, pentru că meritam :))). Îmi pusesem și un post-it pe ecranul laptopului să îmi aduc aminte de fiecare dată când deschideam laptopul :))).

Văzusem de curând că au adus produse Essence și în mall la Uniri, așa că a trebuit să dau și eu o fugă într-o zi :D. Și la cât de entuziasmată eram, puteți vedea cu ce am plecat de acolo :))). Exact! Doar cu un creion alb :))). Erau multe tentații desigur, dar nu m-am putut decide așa că am reușit să rămân cumpătată. Drept răsplată mi-am luat și o ojă Pretty Dots de la Farmasi care mi-a adus aminte cu una similară de la China Glaze.


Am trecut și la capitolul cadouri :X. Broșa a fost cadou de mărțișor de la my dear roommate și restul bunătăților le-am câștigat la Giveaway-ul Ancăi :X. Am reușit să fac și o manichiură cu Nicole by O.P.I. și cu cea de la Farmasi de mai sus pe care o să v-o arăt cât de curând :D.


Șiii ultimele, drăgălășenii, pe care vi le-am arătat deja și pe Facebook, sunt un set de 3 carnețele cât se poate de girly. Le-am luat din Lidl cu 9 lei și mai erau și alte modele.


Cam astea au fost noutățile din luna februarie :D. 
Voi ce v-ați mai luat nou? Vă tentează ceva din ce v-am arătat? :D.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,