Review - Topul cremelor de mâini

Bună tuturor!
Pentru azi am v-am pregătit un review colectiv la capitolul creme pentru mâini şiiii un ulei pe care îl folosesc tot pentru mâini :D.


Primul pe listă și numărul 1 este uleiul de sâmburi de caise pe care îl folosesc în special pe cuticule înainte de manichiură. Este foarte bun, înmoaie cuticulele și hidratează foarte bine pielea. Nu pot să zic că stă foarte bine la capitolul miros, dar nu ma deranjează. Și, în plus, intră un pic mai greu în piele. Totuși, pentru rezultatele pe care le-am văzut după ce am folosit uleiul sunt dispusă să trec cu vederea toate minusurile de mai sus :D.

Următoarele 2 creme, cea cu ulei de Argan de la Farmec și cea cu mentă și zmeură de la Oriflame, le-aș putea plasa pe locul 2 în topul preferințelor :)). Amândouă mi se par la fel de bune și miros foarte bine. Totuși prima are un miros ceva mai subtil, ceva care nu te deranjează în momentul în care te dai pe mâini cu ea și te pui la nani, în timp ce a doua este ceva mai tare, cu un miros puternic de zmeură, miros care nu dispare prea repede.
Amândouă protejează și hidratează foarte bine pielea și cuticulele rămân cât de cât pe linia de plutire câteva zile, dar nu mai mult, pentru că după trebuie să folosesc ori uleiul ori, în cazul în care trebuie să îmi refac manichiura, un balsam pentru cuticule de la Flormar.

A treia cremă şi dacă acesta ar fi un top personal al cremelor, este crema cu iaurt si migdale de la Elmiplant care merită cu prososinţă ultimul loc, cel din coadă, atât de îndepartat de primele încât nici macăr nu îl pot vedea...
În afară de mirosul plăcut pe care-l are, nu este absolut nimic de capul ei, au fost dăți când mâinile mele au fost mai fine când nu m-am dat cu nimic decât atunci când am folosit această cremă. Chiar îmi pare rău pentru ce spun și tot ce pot să sper este că am nimerit eu una aiurea, că nu sunt toate la fel...
Mi s-a întâmplat de câteva ori când foloseam doar crema, să mă trezesc a doua zi cu mâinile uscate și cu pielea de pe lângă cuticule crăpată...

Mai jos aveți și pozele de la descrierea și lista de ingrediente a fiecărei creme.




Cam atât pentru azi și în postarea viitoare o să vă arăt micile cumpărături din luna februarie. Voi ce creme de mâini folosiți? Care vi s-a părut cea mai bună pe care ați încercat-o?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , ,