New last month (9)

Bună tuturor!
A venit și timpul pentru noutățile de pe luna martie :). La fel de "puţine" ca de obicei :)).


Nu mă mai vopsisem din decembrie așa că m-am hotărât că am nevoie de o schimbare, mai ales că îmi crescuseră și rădăcinile și se și decolorase. Așa că am ieșit la cumpărături și am găsit în Billa la ofertă, Loncolor Ultra, ambele cutii până în 15-20 lei. Mi-a ieșit culoarea exact ca pe cutie :D.


Pentru că s-a terminat iubitul meu ulei pentru păr m-am dus în Auchan să îmi iau altul, dar pentru că nu l-am găsit (da... m-am plimbat cam 15 minute prin fața rafturilor cu produse pentru păr degeaba...) am întins mâna după cel de la Gliss, Total Repair Express-Repair-Conditioner.
Șiii câteva bunătați de la Avon :D. Gelul de duș Senses Winter Cocoon (acum că vine primăvara :)) ), un top coat matifiant de la nailwear pro+ (sunt curioasă cât matifiază având în vedere că în sticluță este alb sidefat; vă voi povesti totuși despre el mai multe într-o postare separată când voi apuca să-l folosesc :D); și 2 rujuri pe care le-am luat de fapt separat de la standul din Auchan pentru că niciodată nu găsesc nuanțele calumea în catalog și am preferat să le văd direct :D. Amândouă sunt din gama Ultra Color, unul într-o nuanță de roz pal "Pout" și unul din colecția nouă, mat, "Matte Merlot". Dacă sunteţi curioase de un swatch spuneţi-mi şi voi posta :D.
LATER EDIT: Am postat și un mic swatch la rujuri aici :).


Am prins luna trecută perioade de reduceri pe E.L.F. şi pe Makeup Shop aşa că n-am putut să nu profit un pic de ele :D. Mi-am luat 3 pensule E.L.F și marea dorință de ceva timp, o pudră pentru contur și iluminator Sleek în nuanța Light.


Am avut și ceva noroc luna trecută, am câștigat la un concurs cardiganul din stângă și pe cel din dreapta mi l-am comandat de pe Chicnova când am câștigat la un joculeț un cupon de 20$.
În afară de cele 2 puloverașe ar mai fi câteva hăinuțe pe care nu le-am mai pozat, dar pe care sper să vi le arăt curând într-un OOTD :D.





















Cam astea au fost pe luna aceasta :D. Voi pe ce aţi mai cheltuit banii? :)) Sunteți curioase de un review la produsele de mai sus? :D

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,