Câteva reguli pentru un blog curat şi primitor

Bună tuturor!
Am decis să scriu această postare pentru că pe parcursul timpului am descoperit din ce în ce mai multe bloguri, multe din ele foarte interesante, dar care totuși nu au acel ceva care să mă facă să mă întorc și să îl citesc cu plăcere :). Sper din suflet să nu mă înțelegeți greșit, nu spun că blogul și ceea ce scriu eu este perfect, dar am vrut să ajut, și cred că am acumulat suficiente informații cât să îmi pot da cu părerea, mai mult în calitate de cititor decât ca blogger (mai ales că nu sunt eu mare bloggerița :)) ).
So... să începem :):
Cam astea au fost câteva idei mai importante despre care am vrut să vă vorbesc astăzi și sper că nu am jignit pe nimeni :). Voi ce părere aveţi despre ce am scris mai sus? Chiar sunt curioasă dacă sunt singura care se uită după lucrurile astea când descoperă un blog nou sau dacă voi ţineţi cont într-o anumită măsură de punctele de mai sus.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,