Empties (4)

Bună tuturor!
A venit vremea pentru încă o postare de Empties pentru că s-au cam adunat iar :D. Soo... să începem, dar înainte am un mic anunț de făcut :). Următoarea perioadă o să o am plină de teste/proiecte/examene așa că s-ar putea să mai trag câte un pic chiulul de pe blog :D. Sper să nu vă supărați și pentru cei care sunt în aceeași situație ca și mine vă urez succes! De asemenea, mă puteți urmări pe pagina de Facebook deoarece acolo cam postez zilnic cel puțin pozele din challenge-ul 100 Happy Days :).



Șamponul Garnier Ultra Doux. A fost ok, nu extraordinar, nici mirosul nu m-a dat pe spate. Și totuși pentru un motiv sau altul mă întorc la ele. Acum am unul cu ceva caise tot de la Garnier. În orice caz, nu mi se pare cu nimic mai bun decât cel de la Cien.
Gelul de duș cu căpșui și fistic Care (din Mega Image). Are un miros destul de dulceag de care mă cam săturasem la un moment dat, dar dacă nu îl foloseam de fiecare dată era ok :)).
Balsam păr Elseve Loreal Paris. A fost ok, mi-a descurcat părul fără să-l îngrașe și cam atât. Încă sunt în căutarea unui balsam/mască de păr care să îmi lase părul fin, hidratat și toate cele...


Despre crema pentru mâini Elmiplant v-am povestit deja aici. Cred că este unul dintre puținele produse folosite vreodată pe care chiar l-am detestat. Mai e unul despre care vă voi povesti cât de curând...
Deodorantul roll-on Nivea v-am spus deja cât de mult îmi place aici :).
Gelului de curățare & peeling Balea i-am făcut un review aici. Mi-a plăcut, dar momentan am găsit unul care îmi place și mai mult, tot de la Balea :).
Mascara Avon SuperShock. Nu prea mi-a placut pentru că au fost momente când deși îl folosisem, puteam să jur că nu m-am dat cu absolut nimic pe gene. Nu mi se pare că oferă prea mult volum, singurul lucru care mi-a plăcut la el a fost faptul că nu lipea genele între ele.
Base coat-ul Miss Sporty mi-a plăcut. Îmi proteja cât de cât unghiile și marea rezistența ojei.


Și nu în ultimul rând 2 dintre produsele mele preferate :D.
Serul Syoss Glossing Shine-Seal despre care v-am mai vorbit aici. Când l-am terminat am fugit la magazin să îmi iau altul, dar nu l-am găsit. M-am mulțumit cu altceva pe moment, dar cât de curând va reintra în rutina de îngrijire a părului meu :D.
Șamponul uscat Balea Trend It Up. Încă îmi place, deja am pierdut șirul al câtelea consumat este :D.

Cam astea au fost pe moment, și cât scriam rândurile de mai sus mi-am dat seama că mi s-au adunat iar produse terminate cărora încă nu le-am făcut poze, așa că s-ar putea să mai vedeți o postare de genul acesta cât de curând :D. 
Voi ați folosit vreunul din produsele de mai sus? Și între timp îmi puteți recomanda niște produse bune pentru păr?

Kisses & Be happy!
Timi 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,