New last month (11)

Bună tuturor!
Cu o mică întârziere, am zis să vă arăt și eu ce produse au ajuns pe mânuța mea lately :D.
Deși poate par multe produse, vă asigur că de la ultima postare am devenit mai cumpătată :D. Probabil și din cauză că am fost prea ocupată și stresată cu examene & proiecte ca să am timp de ieșit la cumpărături :)).


M-am înscris și eu în campania de testare a noii game Apidermin lejer de la Complex apicol și azi-dimineață am primit pachețelul cu cele 4 produse: crema de zi, crema de noapte, laptele demachiant și loțiunea tonică. Le-am și încercat puțin, dar vă voi povesti mai mult despre ele într-o postare separată. Tot ce vă voi mai spune despre ele acum, este că m-am bucurat când am văzut micul simbol cu iepurașul unde scrie că nu sunt testate pe animale :X.


Următoarele produse le-am câștigat la concursul organizat pe blogul Hannei :) : loțiune tonică, gel de curățare pentru față, cremă-gel tot pentru față și un gel pentru ochi. Sunt din gama Love Nature de la Oriflame și din ce le-am încercat până acum mi-au lăsat o impresie tare bună.


Și ultimele, produsele. Mi-am luat masca de păr Garnier Fructis Goodbye Damage care deocamdată îmi place, dar nu este extraordinară :D. Din DM, am prins la reducere CC Cream-ul de la Maxfactor. Îmi place tare mult, este ca un mousse şi îmi lasă tenul mat.
La capitolul diverse, mi-a venit unul din coliere de pe ebay. Este super drăguț și mă gândesc să îmi mai iau unul pe o altă culoare :D. L-am luat de aici.
Șii nu în ultimul rând, am tot auzit în ultima vreme de 'Sub aceeaşi stea' de John Green aşa că am comandat-o de pe Elefant :D. Totuşi nu cred că voi apuca să o citesc decât după sesiune :D.


Vă interesează un review la ceva anume? Voi ce v-ați mai cumpărat în ultima vreme?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , ,