Review - Gama Apidermin Lejer

Bună tuturor!

A venit timpul să vorbim despre produsele de la Complex Apicol. Aşa cum ştiţi, au lansat de curând noua gamă de îngrijire a tenului, Apidermin lejer şi eu împreună cu alte bloggeriţe am avut ocazia să le testăm și să vă povestim despre ele :D. 
Soo... după mai mult de 2 săptămâni, timp în care am folosit exclusiv doar produsele lor pentru ten, mi-am putut forma o părere despre ele. În plus le-a folosit și mama iar la final voi include și câteva din opiniile ei :D.


Atât laptele demachiant cât și loțiunea tonică au cam același ambalaj, singura diferență fiind culorile de pe etichete. Sistemul de dozare este, de asemenea, foarte util pentru amândouă (deși unul are consistența mai lichidă decât celălalt) și când le-am tot luat cu mine la București, nu mi s-a întâmplat să îmi curgă prin bagaj.

Lapte demachiant lejer (cantitate 150 ml, preț ~11 RON)
Este probabil unul dintre cele mai bune demachiante încercate până acum. Este foarte blând, curăță machiajul destul de bine și ce mi-a plăcut cel mai mult la el, nu mi-a iritat ochii. Da, l-am folosit și pe ochi și a fost ok. L-am încercat și cu mascara waterproof și s-a descurcat destul de bine :). 
Ca și ingrediente, stă destul de bine, cel puțin așa zice dicționarul de ingrediente de pe paulaschoice :D. În afară de parfumul care e penultimul pe lista de ingrediente și de lăptișorul de matcă care e cotat doar cu Average pe site și este abia pe la jumatatea listei, este un produs destul de bine formulat.

Loțiune tonică hidratantă (cantitate 150 ml, preț ~11 RON)
Așa cum am mai spus, eram de foarte mult timp curioasă să încerc o loțiune tonică. De câte ori ajungeam prin magazine mă uitam la câte una, dar mereu eram dezamăgită să găsesc printre ingrediente acel Alcohol Denat. de care încerc să mă feresc. Am fost surprinsă să găsesc acest ingredient și la cosmetice precum Avene, asta ca să nu mai zic de Garnier și altele ceva mai mici...
Revenind... am fost foarte plăcut suprinsă să văd că acest produs are ingrediente destul de bune, excepțiile fiind cele pe care le-am spus și despre demachiant :D.
Îmi place, îmi simt fața curată după ce o folosesc și nu usucă pielea. Singurul minus pe care îl are ar fi faptul că lasă în urmă o peliculă lipicioasă, dar având în vedere că după mă spăl cu un gel de curățare pe față, e ok.

-Lista ingrediente demachiant-

-Lista ingrediente loțiune tonică-


Şi cremele au ambalajul identic unul cu celalalt cu excepţia etichetei. Este dintr-un plastic destul de gros și thank God că sunt așa că numai eu știu de câte ori am reușit să le scap pe jos :)).
Totuși, acestor creme nu cred că li se potrivește numele de "lejer". Vă voi spune imediat şi de ce :).
Ambele creme au o textură destul de grasă și acuma depinde de ce cantitate folosești. Când le-am folosit prima dată am pus un pic mai multă cremă și mi s-a părut că nu intră în piele și cumva rămâne pe ten, la suprafață, exact cum am întins-o. Totuși le-am mai dat o șansă și de data asta am folosit mult mai puțin.
Ambele creme intră destul de bine în piele, dar tot lasă o peliculă mai grasă la suprafață.
Acest lucru nu mă deranjează la cremă lejeră regenerantă de noapte (cantitate 50 ml, preț ~14 RON).
La lista de ingrediente, la fel ca și la celelalte două produse, nu am obiecții, sunt destul de bine formulate.
Aş putea spune că aceste creme se potrivesc la fel de bine şi unui ten normal-uscat.

Cremă lejeră hidratantă de zi (cantitate 50 ml, preț ~14 RON)
La fel ca și crema de noapte, îmi lasă tenul puțin gras, dar în zilele când port machiaj, este foarte utilă pentru că fondul de ten / CC-cream-ul se întinde foarte bine și nu mi se mai întâmplă să îmi facă acele cojițe inestetice cum îmi mai face câteodată.
În plus, crema are și SPF 15.

-Listă ingrediente cremă de noapte-

-Listă ingrediente cremă de zi-

V-am promis şi părerea mamei. Am întrebat-o cum i s-au parut şi mi-a spus că i-au plăcut foarte mult cu excepția loțiunii tonice, care i s-a părut prea lipicioasă și a folosit-o doar o dată. Cremele i s-a părut că intră foarte bine în piele iar demachiantul curăță foarte bine :D.

Ca și concluzie, vă pot spune că mi-au plăcut produsele, voi continua să le folosesc cu plăcere în continuare (și mama la fel :D), sunt de o calitate peste medie și la un preț foarte prietenos. De asemenea, produsele sunt românești și nu sunt testate pe animale. 
În plus, mirosul tuturor produselor mi se pare asemănător, este destul de subtil, dar nu m-a dat pe spate.


Voi ați încercat produsele din gama Apidermin lejer? Cum vi s-au părut?
Ce alte produse pentru ten folosiți și vă plac? :)

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , ,