DIY - Suport pensule, creioane, carioci, etc.

Hello people!

Îmi era dor să fac un nou DIY și pentru că tot am avut vacanță am avut timp să mă joc cu diferite materiale și tehnici :D. Așa că, azi vă voi arăta cum să vă faceți un suport de creioane/pensule pe stilul vostru cu ajutorul șervețelelor cu modele preferate :).
Vom avea nevoie de:
-Suportul propriu-zis - eu am folosit un pahar care mi-a rămas de la acele creme Deluxe din Lidl pe care l-am spălat și i-am dat jos eticheta. Mai puteți folosi borcane, atâta timp cât suprafața sticlei e cât de cât netedă;
-Vopsea acrilică albă;
-Un șervețel cu modelul preferat - de preferat să nu fie ceva cu peisaje, căsuțe, vaze, etc. Să fie un model cât mai abstract a.î. când se vor suprapune marginile să nu arate întrerupt;
-Aracetul special pentru tehnica șervețelului - îl puteți găsi cam la orice magazin de art & hobby și nu e deloc scump. Eu pe acel borcan de 200 ml am dat 4.5 lei (vă ajunge o perioadă foarte mare de timp);
-O pensulă și un burețel -  eu am taiat o bucățică dintr-un burețel de vase dar se poate folosi cam de orice fel;
-Lac de protecție - este opțional, dar oferă protecție și luciu. Totuși dacă e să îl folosiți vă sugerez să îl aplicați cu o pensulă separată și pentru că lacul s-ar putea să fie din cel rezistent la apă, pensula trebuie spălată imediat după folosire cu diluant;
-Un adeziv universal / Picătura - ce aveți mai la îndemână;
-Mărgeluțe, strasuri, etc. - cam orice aveți voi drăguț și vi se pare că arată bine împreună cu modelul șervețelului;
-O bandă de scotch și o foarfecă (pe care am uitat să le includ în poză...).



Pe paharul curat aplicam scotch-ul pe lângă marginea superioară. Eu am încercat să îl aplic cât de cât drept, dar îl puteți pune a.î. să aibă cam ce model doriți. Totuși, cu cât e mai drept, cu atât veți putea așeza șervețelul mai ușor. 
După ce aveți scotch-ul lipit se aplică 2 straturi de vopsea acrilică albă cu un burețel.
Quick Tip: Folosiți un burețel în loc de pensulă deoarece veți acoperi o suprafață mult mai mare într-un timp mai scurt și nu va lăsa urme atât de vizibile.


După ce terminați de aplicat cele 2 straturi puteți dezlipi scotch-ul cu grijă și lasați vopseaua să se usuce.


În acest timp, luați șervețelul și desfaceți cele 3 straturi. Ne va trebui doar ultimul strat, cel cu modelul pe el.
După ce sa uscat paharul puteți să înfășurați șervețelul în jurul acestuia ca să vă faceți o idee de dimensiune și să tăiați surplusul.


Încet și cu grijă începem să lipim șervețelul pe pahar. Acesta ar trebui lipit doar pe partea vopsită anterior.
Cu ajutorul pensulei aplicam aracetul pe partea albă a paharului. Șervețelul se așează deasupra cu grijă iar peste acesta se mai aplică un strat de aracet.
Aplicarea se face cu o pensulă cu perii cât mai moi, în miscări ușoare (din centru către margini) pentru a nu rupe șervețelul.
Nu vă faceți griji dacă a rămas un strat alb de aracet peste șervețel. Când se va usca, acesta va deveni complet transparent.
După ce s-a uscat aracetul, se poate aplica lacul de protecție.


La final, ca să acoperim un pic marginile, mai ales dacă au mai rămas prin unele părți urme de aracet/lac pe sticlă, lipim mărgeluțe sau ce mai vreți voi. 
Quick Tip: În loc de mărgeluțe mai puteți pune o panglică legata cu fundă, de exemplu. 


Și cam așa arată rezultatul final :D:
Eu folosesc suportul ca să îmi țin chestiile de make-up cum ar fi pensule, creioane, etc.



Sper că v-a plăcut tutorialul și dacă îl încercați și voi arătați-mi și mie :). Îmi puteți atașa pozele la comentarii, mi le puteți trimite pe mail sau pe Facebook.
O duminică cât mai frumoasă vă doresc!
Kisses & (as usual) Be happy!
Timi

Etichete: , ,