Review - Fond de ten mineral compact Sephora

Bună tuturor!
Astăzi a venit timpul să vă vorbesc despre unul din produsele preferate descoperite relativ recent :). Soo... aflasem de pe youtube din videoclipurile Laurei de un fond de ten mineral de la Sephora, varianta loose powder că ar fi numai bun pentru vară și pentru tenul mixt-gras :D. Totuși, până când am ajuns eu în Sephora nu l-am mai găsit și am auzit că cică nu s-ar mai fabrica...
Totuși n-am putut să plec de acolo cu mâna goală și tot încercând mai multe produse pe mână am rămas cu o impresie foarte plăcută al produsului de mai jos :).


Fond de ten mineral compact Sephora (cantitate 10g, preț 63 lei)
Este primul fond de ten sub formă de pudră încercat de mine, dar pot spune că mi-a lăsat o impresie foarte bună. De foarte multe ori mi s-a întâmplat când aplicam un fond de ten/cc cream să îmi accentueze porțiunile mai deshidratate de pe ten, într-un mod nu foarte frumos :D. Dar cu acesta, deși este sub formă de pudră nu am avut această problemă.
Deși are o acoperire mică spre medie, este perfect așa cum e. Nu căutam ceva cu acoperire foarte mare, pentru că nu este cazul, mai ales pe perioada verii, ci mai mult ceva să îmi uniformizeze frumos culoarea tenului. Așa cum spuneam, mi se pare perfect pentru perioada verii. Nu încarcă tenul, și mi se pare potrivit atât pentru un ten mixt-gras cât și pentru unul normal (chiar și uscat, dacă este îngrijit și hidratat corespunzător înainte de aplicarea fondului de ten).
Sincer l-am încercat și cu pudra de la Rimmel Stay Matte deasupra (în zilele foarte călduroase) și nu mi s-a părut să dea aspectul acela șters sau ca și când ți-ai fi turnat pe față o lingură de făină :D.
În plus, deși nu scrie pe ambalaj, acum am văzut pe site-ul oficial că ar avea și SPF 10.


Sub pastiluța cu produsul în sine, mai există o oglindă și un burețel cu 2 părți. Una mai deschisă la culoare pentru o acoperire ușoară și o parte neagră pentru o acoperire mai mare. Sincer, nu am încercat să aplic fondul de ten cu acestea (doar ce le-am încercat puțin pe mână) ci am preferat să îl aplic cu o pensulă.



Nuanța pe care eu o am este D30. Erau foarte multe nuanțe disponibile și am stat destul de mult să mă hotărăsc. De asemenea, nuanțele sunt de 2 feluri. Adică, de exemplu, pe lângă acest D30 mai exista și un R30. D-ul vine de la Dore (gold) pentru tenurile cu subton galben, iar R vine de la Rose (pink) și este pentru tenurile cu subton roz.
Ce v-aș sugera, este atunci când sunteți în căutarea unui fond de ten și îl puteți testa înainte, este să faceți acest lucru direct pe față pentru a vă da seama mai ușor de nuanța potrivită :). Dacă îl încercați pe mână s-ar putea să aveți o surpriză și să nu vi se potrivească atunci când îl veți încerca acasă pe ten.


Toate ingredientele din listă sunt cotate cu good pe dicționarul Paulas Choice cu excepția Titanuim Dioxide care este la categoria best și este cel responsabil pentru protecția UVA și UVB.

 În concluzie, vă recomand acest produs cu căldura și sunt sigură că nu veți fi dezamăgite :). Eu una sunt sigură că îl voi recumpăra și mă gândeam zilele astea să îmi iau și o nuanță mai închisă pentru perioada când voi prinde un pic de bronz :).
Voi ați încercat acest fond de ten? Sau folosiți vreun altfel de fond de ten pudră?
Vă aștept comentariile cu drag și, de asemenea, nu uitați că vă puteți înscrie la Giveaway până pe 30 iulie.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,