New last month (13)

Bună tuturor!
A venit și luna august iar o dată cu ea a venit și timpul pentru o nouă postare legată de shopping :X. Pot spune că este una dintre postările mele preferate, pe care o fac cu drag în fiecare lună și am observat că sunt și foarte populare :)), cel puțin așa zice numărul de vizualizări :D. Dacă lunile trecute au fost mai multe cosmetice, luna asta m-am axat mai mult pe hăinuțe :D. Soo... să începem :D.

-Ochelari de soare. Nu mai am o poză separată pentru ei :)). Sunt drăguți, foarte practici (mai ales că ochelarii mei de soare își cam dăduseră duhul) și au și puțin animal print pe rame :X.


Produsele de mai jos sunt luate cam pe la începutul lunii din DM, dar știu că am prins ceva reduceri.
-Șampon uscat Balea Trend It Up. Aveam nevoie de un nou șampon uscat și l-am prins pe acesta Limited Edition. În mare mi s-a părut cam la fel, atâta că are un miros mai plăcut, mai dulce și fructat.
-Ojă Colorama Maybelline Vintage leather (nr. 211). Prima mea ojă de la Maybelline și de genul acesta. Nu pot să spun că m-a dat pe spate nici la capitolul aspect nici la rezistență. În sticluță îmi place nuanța, dar am descoperit că după aplicare se face mată.
-Gel de duș Dove cu unt de shea și vanilie. Nu știu cum se face că vara asta în loc să merg spre chestiile cu miros fresh,floral, etc. eu mă duc tot spre vanilie, scorțișoară și dinastea :)). Nu știu la iarnă ce o să-mi facă cu ochiul; totuși, mirosul este divin :X.


-Loțiune tan & protect Elmiplant Sun SPF 30. Cum crema cu SPF pe care o am e pe terminate, am zis să mă aprovizionez înainte să plec la mare :D. Așa căăă... după ce am tot văzut loțiunea la Anca, am zis că trebuie să o încerc :)).
-Fard cremă Maybelline Color Tattoo 24HR 05-Eternal Gold. A fost pe wishlist-ul meu de ceva vreme și n-am mai rezistat :D. Este un auriu cu destul de mult sclipici, dar aplicat în cantitate mică arată foarte drăguț.
-O lumânare no-name pe care ați văzut-o și aici :D. Nu are un miros foarte puternic, dar îmi place... și mi-a cam deschis apetitul :)). Cu prima ocazie vreau să încerc renumitele tarte Yankee.


Și acum hăinuțeee :X:X.
-Șosetuțe... multe șosetuțe :)). Cumva mereu dispar sau rămân fără ele așa că mama și-a făcut un obicei să mă aprovizioneze de fiecare dată când ieșim la shopping :)). Sunt luate din C&A și au un preț destul de ok, mai ales că sunt 10 perechi.
-Rochiță H&M. Este exact genul meu de rochiță preferată :D. Cu mânecuță scurtă, gen baby-doll și cu imprimeu :X. Plus că am prins-o la reduceri.
-Pantaloni scurți Tex. Ca și la rochiță, m-a atras imprimeul așa că nu i-am putut lăsa :)). Sunt luați la reducere (cred) din Carrefour. Mai erau unii albi cu floricele și fluturași.


Șiii... ultimul dar nu cel din urmă :)). Cea mai proaspătă achiziție, de azi :)). N-am mai vrut să aștept până la începutul lunii viitoare ca să vi-l arăt :D. Mi-am găsit costum de baie întreg.. Finally :)). Credeți-mă că am căutat ceva timp. La un moment dat mă bătea gândul să îmi comand unul de pe ebay, doar că e mai greu cu măsurile și n-aș risca...
Soo... luat tot la reducere, din Jolidon. L-am găsit și pe site-ul lor, îl puteți vedea mai calumea aici.
Este un lucru pe care mi-l doream din iarnă :)).


Astea au fost... sper că v-a plăcut postarea și nu v-am pierdut pe drum :)). 
În caz că ați ajuns până la final... voi ce v-ați mai cumpărat nou? Ați încercat unul din produsele pe care vi le-am arătat mai sus? 
Dacă sunteți curioase de un review la un produs anume, spuneți-mi și îl voi trece pe listuță :).
Vă aștept comentariile cu drag!
Kisses & Be happy!
Timi 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,