Last week of... August

Bună tuturor!
Săptămâna trecută am lenevit pe cât posibil și am preferat să stau în casă să mă uit la TVD și să citesc. Totuși, am mai multe poze decât de obicei sooo... să începem :).

Luni, singura mea activitate a fost să îmi fac un smoothie :)). Am folosit ce aveam prin casă (pentru că nu aș fi ieșit la cumpărături nici dacă mă băteai :)) ) adică pepene și măr. A ieșit ok, pentru o primă încercare :D. Și scuzați borcanul :)), dar atunci când l-am făcut mi s-a părut că a ieșit prea mult și că nu ar fi încăput într-o cană :D. 
Pe lângă asta, am căutat playlist-ul de la White Horse din Costinești. Au muzică foarte bună și este probabil unul dintre puținele lucruri pentru care se mai merită să mergi în Costinești (părerea mea...). Am găsit playlist-ul inițial aici, dar acum l-am pus și pe youtube pentru că pe site-ul respectiv nu poți să dai next la mai multe melodii. Plus că pe youtube totul e mai ușor și accesibil :D.



Am avut timp și de manichiură :D. La mare am preferat să îmi las unghiile simple și mi-am luat cu mine doar cele 2 lacuri tratament de la Trind. Așa că, atunci când m-am întors simțeam nevoia de culori și sclipici și toate la un loc :)). Probabil de-asta vă întrebați de ce unghiile mele arată de parcă ar fi vomitat un unicorn pe ele :)).


Pe 28 august am sărbătorit și ziua mamei și cam așa a arătat cadoul ei împachetat :)). I-am luat un mp3 player și știu că a fost ceva ce și-a dorit destul de mult.


Am ieșit iar cu mama la shopping pentru că trebuie să ia câteva cadouri pentru nepoței. Deocamdată a luat doar hanoracul. Am vrut să vi-l arăt pentru că mi se pare atâât de drăguț :X:X. Dacă ar fi avut și mărimi mai mari mi-aș fi luat și eu unul :)). Păcat că nu fac hăinuțe în genul ăsta și pentru omuleți mai mari... prefer oricând un astfel de hanorac în locul celor cu sclipici sau mai știu eu ce...


Șii.. duminică, deși nu era în plan, am ieșit în oraș cu vărul meu și cu niște prieteni de-ai lui. Am fost la o cofetărie și am profitat de ocazie să îmi iau macarons :D.


Cam asta a fost în mare ultima săptămână din luna august pentru mine. Nu știu voi, dar eu abia aștept să treacă și luna asta să încep facultatea, să îmi revăd colegii și cu puțin noroc să mă și angajez :D.
Soo... voi ce ați făcut săptămâna trecută? Ce alte planuri mai aveți?
Stați pe aproape săptămâna aceasta deoarece va urma shopping-ul lunii August :D.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,