Makeup - Late summer makeup

Bună tuturor!
Am promis acum ceva timp că voi face și o postare cu un machiaj iar astăzi mi-am făcut în sfârșit curaj să o scriu :). Curaj pentru că nu sunt un makeup artist, nu mă pricep atât de bine ca alte fete, dar mi-am zis că din greșeli se învață :D. Am folosit destul de multe produse și tocmai de aceea nu este ceva ce aș purta în fiecare zi. Mai degrabă l-aș purta seara la o ieșire în oraș. 
Soo... fără alte introduceri sau scuze, this is it:




Produsele folosite sunt:
Pentru ten: 
- Sleek Face Contour Kit - Light
- Revlon Powder Blush - Love that Pink
- Avon Eyebrow Kit - Soft Brown
- E.L.F. Cover Stick - 30403
Sephora Fond de ten mineral Compact - D20
- Rimmel London Stay Matte Powder - 002 Pink Blossom


Pentru ochi & buze:
- Maybelline Color Tattoo - 05-Eternal Gold
- Miss Sporty Mono Eyeshadow -  108 Romance
- Sleek Ultra Mattes V2 - Pillow Talk (alb), Paper bag (maro) și Fern (verdele închis)
- Essence Kajal Pencil - 04 White
- Gabrini Waterproof Eyeliner - No. 25
- Essence get BIG! Lashes Waterproof Mascara
- Alverde Lipstick - 10 Flowery Coral


Cu ocazia aceasta puteți vedea și cam cum arată pe ten fondul de ten de la Sephora, pentru că știu vă m-ați rugat la un moment dat să vă arăt :).
Soo? Cum vi se pare? Folosiți vreunul din produsele pe care vi le-am arătat mai sus?
Dacă vă interesează vreun produs anume pentru un review, spuneți-mi și îl voi trece pe listuță :).
O duminică cât mai frumoasă vă doresc!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,