New last month (15)

Bună tuturor!
După o mică pauză am revenit pe blog cu noutățile lunii septembrie :D. Sunt foarte puține și asta pentru că am avut o lună plină și cu prea multe bătăi de cap ca să mai am timp de shopping :D Pe lângă asta, cum mi-am luat lucrurile la camin era imposibil să nu îmi mai uit câte ceva așa că ar mai fi câteva lucrușoare luate pe care vi le voi arăta cu altă ocazie :D.



La capitolul cosmetice m-am rezumat în mare la strictul necesar :D.
-Vaselina Balea. După ce am citit multe păreri pozitive despre ea am decis să o încerc și eu.
-Demachiantul bifazic Balea. După o mică pauză am decis să revin la mult iubitul demachiant bifazic. V-am povestit despre cât de mult îmi place aici.
-Golden Rose Rich Color nr. 66 , Golden Rose Paris nr. 116 . Știți deja cât de mult îmi plac ojele din gama Rich Color așa că, atunci când am văzut nuanța, mi-a plăcut prea mult ca să o las acolo :D. Pe lângă ea am zis că vreau să încerc și o ojă albă. Totuși nu au fost niște alegeri prea fericite pentru că nu devin opace nici după 3 straturi...
-O.P.I. over & over a-gwen. Oja câștigată la concurul Adinei (From Meg with Love).


De pe ebay aștept mai multe pachețele, dar deocamdată au venit doar 3 :D. Cele 2 huse pentru telefon și un set de 4 pensule (una din ele era murdară așa că nu am mai băgat-o la poză :)) ).


Șii cam astea au fost pe luna trecută :). Nu sunt multe absolut deloc spre deosebire de alte luni :)).
Voi ce v-ați mai cumpărat?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , ,