Machiaj complet cu doar 100 lei

Bună tuturor!
50 de ani mai târziu fac și eu postarea asta :)). Deși voiam să o scriu de vreo lună, m-am tot gândit despre ce produse să vorbesc să fiu și eu mulțumită de ele și să mă încadrez și în buget. Iar până de curând n-am reușit să fac asta. Asta până am luat fondul de ten Rimmel London Lasting Finish :D. Așa am reușit să mă încadrez mai ușor în sumă :D.
Soo.. să-i dăm drumul:



Fond de ten Rimmel London Lasting Finish 25 hours (preț 28 lei)
Un fond de ten ieftin și chiar bun. S-au scris mai multe review-uri în ultima vreme despre el așa că nu m-am putut abține și mi l-am luat și eu. Puteți citi despre el mai multe la Anca și la Georgiana.

Pudră Rimmel London Stay Matte (preț 16 lei)
Oare mai există cineva care nu a auzit de pudra aceasta? Pentru un ten mixt/gras ca al meu este un must-have pe care nu-l puteam omite :D.

Kit sprâncene Avon (preț 20 lei)
Își face treaba, n-am nici o obiecție la adresa lui :). Am scris despre el mai multe deja aici.

Fard mono Miss Sporty nuanța 108 Romance (preț 9 lei)
Este genul acela de fard pe care îl poți folosi pe toata pleoapa în fiecare zi. Îmi place! Atât vă spun :D. Va urma cât de curând un review despre el :D; pozele sunt deja făcute. 

Mascara waterproof essence get BIG! lashes (preț 15 lei)
Și acesta mi se pare un produs foarte bun mai ales pentru prețul pe care îl are. Chiar oferă volum și este foarte rezistent. Trebuie să insist destul de mult ca să îl pot da jos, chiar și cu un demachiant bifazic.

Ruj Avon Ultra Colour Matte nuanța Matte Merlot (preț 15 lei)
Pentru că în ultima vreme am dezvoltat o pasiune pentru rujurile în culori puternice l-am ales pe acesta. Se păstrează destul de decent pe buze și adoor culoarea :X. Fiind un machiaj destul de simplu, am zis că măcar un ruj într-o culoare mai tare să fie :D.
Pe lângă asta, se poate folosi și ca blush :). 


TOTAL: 103 lei
Am depășit foaaarte puțin suma, dar depinde și de unde și când anume sunt cumpărate produsele de mai sus deoarece prețul poate varia puțin :).
Șiii look-ul final:


Cum vi se pare? Voi ce produse ați folosi ca să vă încadrați în cei 100 lei?
Sper că v-a plăcut postarea de azi și ne revedem cât de curând :).

Kisses & Be happy! 
Timi

Etichete: , , , , , , ,