New last month (16)

Bună tuturor!
Revenim azi așa cum v-ați obișnuit cu shopping-ul din luna noiembrie :). Totuși înainte să începem vreau doar să vă spun că luna aceasta nu voi posta 'Last week of...' pentru că nu prea am avut starea necesarea să stau să fac poze în fiecare zi :). Totuși am pregătite luna aceasta câteva review-uri pe care le-am tot amânat :D.
Soo... să începem :).


Am fost pe la începutul lunii octombrie în Auchan și am văzut că aveau reduceri la toate produsele Nivea. Așa m-am hotărât să le iau pe cele 2 de mai jos, mai ales că citisem lucruri bune despre amândouă.
- Nivea Lip Butter Rasberry Rose.
- Nivea Cleansing Mousse for Dry & Sensitive skin.


Deși nu citesc reviste de obicei, am fost atrasă de revista cu cadouri așa că am hotărât să cumpăr Beau Monde cu cele 2 produse essence:
- Fard essence nuanța 58 cappuccino please!.
- Ruj essence nuanța 52 In the nude.


De la Makeup Fest 2014 v-am zis deja cam ce mi-am luat, dar am zis să le includ și aici :D.
- Blush Sleek nuanța Pixie Pink.
- NYX Butter Lipstick nuanța Big Cherry.
- NYX Butter Gloss nuanța Devil's Food Cake.
- Pensula ecotools Airbrush Concealer.


Am ajuns în sfârșit și la Hello Free Z One Discount și am pus mânuța pe ce-mi doream de ceva timp și anume:
- Șampon uscat Batiste varianta original.
Și pentru că nu am umblat jumătate de București doar pentru atâta am mai pus în coș și:
- Ulei Johnson's Baby cu mușețel.
- Șampon Garnier Ultra Doux Honey Treasures.


Și de pe Ebay mi-au mai ajuns încă 2 pachețele iar mâine o să mai ridic unul. Mi-au venit cercelușii Batman pe care vi i-am arătat și aici și gentuța bufniță pe care am câștigat-o la licitație cu vreo 5$ :D.


Cam astea au fost cumpărăturile mele din luna octombrie. 
Voi ce v-ați mai cumpărat de curând? 
Ați încercat vreun produs din cele de mai sus? 
Vă intereseaza vreun review la ceva anume?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,