Review - Kit sprâncene Avon

 Bună tuturor!
Sunt puțin în urmă cu review-urile, dar cât de curând sper să revin la zi :D. După mai mult de 6 luni de utilizare a venit timpul să vă vorbesc despre  produsul de mai jos. L-am cumpărat prin ianuarie și este singurul produs pentru sprâncene pe care l-am folosit de atunci. Soo... let's begin :D.



Kit de sprâncene Avon (cantitate 2.6g, preț 20 lei)
Da, așa cum puteți vedea are un gramaj foarte micuț, plus că mai e împărțit și acesta în 2 (ceara și fardul), dar vă spun sincer că vă va ajunge o perioadă îndelungată :). Produsul este în nuanța soft brown (singura nuanță existentă în catalog, de altfel), vine într-o cutiuță destul de micuță și elegantă împreună cu o oglindă și o pensulă cu 2 capete și poate fi folosit foarte ușor în deplasări. Totuși eu v-aș recomanda să folosiți o pensulă separată pentru aplicare (eu o folosesc pe cea de la E.L.F. Flat Eyeliner Brush). Am mai folosit totuși pensulița cu care vine ca să aplic ceara pentru că nu necesită mare atenție, dar atât. Pensula este destul de dură și parcă zgâria fardul când am încercat-o, iar pe ea rămânea foarte puțin produs.
La capitolul rezistență nu am nici o obiecție, se descurcă foarte bine. L-am folosit atât împreună cu ceara cât și separat și în afară de intensitatea culorii n-am obsevat vreo diferență. M-a prins și ploaia cu el și n-am avut probleme. A făcut față foarte bine.


Fardul nu este extrem de pigmentat; eu îl văd folosit doar dacă vreți să obțineți un look cât mai natural, nicidecum genul acesta de sprâncene unde se vede de la o poștă că sunt făcute din 90% fard/creion etc. și vreo 10% fire :)). 
Aș spune că este perfect pentru începătoare într-ale definirii sprâncenelor sau pentru mai neîndemânatice, ca și mine, pentru că este oarecum 'buildable'. Trebuie insistat puțin ca să ajung la culoarea pe care o doresc :).
Ceara ajută puțin la insensitatea culorii fardului, dar cam atât. Dacă aveți sprâncenele în vreo cu totul altă direcție și vreți să le aranjați puțin, nu vă va ajuta absolul deloc. 


Cam așa arată produsul aplicat. În stânga este aplicată întâi ceara și dupa fardul iar în partea dreaptă este doar fardul. În poza de mai sus pare un maro destul de roșiatic, dar în realitate, aplicat pe sprâncene este un maro rece, cam cum arată în cutiuță (a doua poză).
Deși poate reprezenta un dezavantaj faptul că există o singură nuanță, mi se pare o culoare destul de universală; atâta timp cât nu sunteți fani sprâncene negre, deși aveți culoare părului blond :)).
Dacă sunteți curioase de cum arată aplicat, l-am folosit în postarea de aici și, de asemenea, cam în toate pozele recente cu mine de pe Instagram :).


Șii, lista cu ingredientele, în caz ca sunteți curioase :).

În concluzie, aș zice că este un fard destul de bun. Nu pot spune că m-a dat pe spate (totuși rareori mi se întâmplă asta cu majoritatea produselor încercate :)) ), dar nu îmi pare rău că l-am încercat. Știu că sunt produse probabil mai ieftine și mai bune (cum ar fi cel de la essence sau cel de la E.L.F.) pe care le voi încerca pe viitor, dar deocamdată eu sunt mulțumită de el și îl recomand :).
Voi ați încercat kit-ul pentru sprâncene? Cum vi se pare?
Ce alte produse pentru sprâncene folosiți și vă plac?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,