Review - Mono eyeshadow Miss Sporty

Bună tuturor!
Începem luna în forță cu un review :D. Mai las puțin postarea cu shopping-ul de pe luna trecută pentru că va urma zilele astea și ziua mea și trebuie să ajungă și un pachet de pe 1001cosmetice.
Soo.. pentru azi, review :).


Fard mono Miss Sporty, nuanța 108 Romance (cantitate 2.5g, preț ~9 lei)

Îl puteți găsi aproape în orice supermarket și împreună cu multe alte nuanțe de fard puteți încerca testerele :).
Vine într-un ambalaj de plastic transparent, destul de rezistent. Este micuț și drăgălaș, numai bun de luat în bagaj dacă plec pe undeva :D. De fapt, este unul din fardurile care se găsește aproape constant în portfardul pe care îl iau mereu când vin și plec de la Brașov/București :D.
L-am folosit destul de mult și după cum puteți vedea i-am cam dat de fund :)). Totuși sunt sigură că îmi va ajunge încă mult timp de acum încolo.


Fardul are o consistență mai mult prăfoasă, dar care nu se pierde atât de ușor odată aplicat pe ploape. L-am folosit atât cu primer cât și fără și n-am avut probleme. 
Este genul de fard folosit într-un machiaj de zi, subtil, folosit chiar de unul singur. Merge aplicat atât cu pensula cât și cu degetul (again, dacă vreți să plecați pe undeva și nu aveți foarte mult loc pentru makep, este un fard numai bun de luat de unul singur).
Fardul este un bej, mat, deschis, cu particule foarte mici de sclipici (se poate vedea cel mai bine în penultima poză, swatch-uit pe mână).
Deși nu este foarte pigmentată culoarea, pe pleoape oferă o nuanță neutră și uniformă și pentru că e destul de deschis și are și particule de sclipici, face privirea mai luminoasă :D. Da, mai zic o dată, este o nuanță subtilă, nu este atât de pigmentat, dar arată foarte drăguț pe ploape.
L-am folosit în machiajul din postarea aceasta și de asemenea în makeup-ul de aici, în combinație cu alte farduri și cu cel cremă Color Tattoo de la Maybelline ca bază.


Swatch-ul de mai jos este aplicat fără nici o bază.



Din păcate nu se mai vede lista de ingrediente de pe etichetă și nici nu am găsit-o pe net.

În concluzie, este un fard pe care îl voi recumpăra cu drag atunci când îl voi termina și vi-l recomand și vouă să îi dați o șansă mai ales dacă sunteți fane de makeup-uri cât mai naturale :D.
Voi l-ați încercat? V-am făcut curioase să îl încercați? :)
Sper că v-a plăcut postarea și vă aștept comentariile cu drag!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , ,