Finish 7 by Spring

Bună tuturor!
Sooo... my first Project Pan :D. Inspirată de postările din ultima vreme de pe mai multe bloguri voiam și eu să încerc așa ceva. Mai mult de curiozitate decât orice altceva :D. Contrar parerilor colegelor de cameră și a mamei mele chiar nu am atât de multe produse de machiaj :)) și nu am nici un produs pe care să zic că l-am cumpărat doar de dragul de a-l avea. Toate cosmeticele pe care le am le folosesc constant.
Totuși, pentru că am descoperit câteva produse pe care trebuie să le termin cât de curând am zis să încerc acest challenge 'Finish 7 by Spring' în care am ales 7 produse pe care mi-am propus să le dau gata până în data de 20 martie. Sunt tare curioasă cât voi reuși să consum din produsele de mai jos, mai ales că nu vor fi folosite exclusiv :D. 


Am ales 3 rujuri pe care le am de ceva timp și am zis că e cazul să le termin:
- MUA Lipstick, nuanța 11 - Este superbă nuanța și ador faptul că are pe fund acel borcanaș transparent cu ruj care se poate desface și se poate vedea nuanța reală a rujului. Din păcate nu îmi place că rezistă foarte puțin pe buze. După vreo 2 ore dispare complet.
- Maybelline Colorsensational, nuanța 715 Choco Cream - A fost, este și va fi rujul meu preferat. Se și vede cât de mult ne-am iubit nu? :)) Plănuiesc să-l recumpăr după ce-l termin.
- Maybelline Hydra Extreme, nuanța 670 Natural Rosewood - A fost al mamei, dar i l-am confiscat. Am cam uitat de el în ultima vreme, dar nu-i bai, l-am pus să-l am cât mai aproape de mine când mă machiez :D.


Recunosc, produsele acestea trebuie oricum terminate cât de curând așa că am zis să le includ și aici :D.
- Mascara waterproof essence get BIG! lashes - Un produs bun, cu o periuță destul de mare și care rezistă foarte bine pe gene. Abia aștept să îl termin și să încerc și altceva. Nu pentru că nu ar fi bun ci pentru mereu sunt curioasă să încerc chestii noi :D. 
- Flormar Eyeliner Pen - La fel, este un produs bun, cu o cariocă destul de măricică care m-a ajutat destul de mult. Încă nu îl stăpânesc foarte bine, adică am foarte puține momente când reușesc să îmi fac o codiță cât de cât decentă, dar asta e vina mea :)). L-am inclus și în favoritele anului 2014.


- Blush Revlon, nuanța Love that Pink - L-am inclus și pe acesta în favoritele anului 2014 și după ce-l termin aș vrea să-l recumpăr. Asta dacă îl mai găsesc...
- Cremă de zi pentru ten gras Optimals Oriflame - Am primit-o cadou acum ceva timp și mai am destul de puțin pe fundul borcănașului. A fost ok, nu îngrașă tenul și nu conține alcool.

Și cam astea au fost cosmeticele de pe lista mea :D. Știu că nu mi-am făcut planuri mari, mai ales că majoritatea sunt oricum pe terminate, dar așa cum am zis fac acesta mai mult de curiozitate și pentru că mi s-a părut fun :D.
Abia aștept să revin cu postarea pe finalul lunii martie cu ce am reușit să termin :D.
V-am făcut curioase să începeți și voi un Project Pan?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,