Review - NYX Butter Lipstick & Gloss

Bună tuturor!
Când v-am arătat noutățile lunii octombrie, multe dintre voi v-ați arătat interesate de produsele de la NYX, așa căăă, am notat și am început să le testez :). Atât rujul cât și gloss-ul eu le-am cumpărat de la standul makeup shop de la Makeup Fest, dar le puteți cumpăra online de pe site-ul cu același nume :). Rujul îl puteți găsi aici și gloss-ul aici.

Review - NYX Butter Lipstick si Gloss

Review - NYX Butter Lipstick si Gloss

Ruj hidratant NYX Butter Lipstick, nuanța Big Cherry (cantitate 4.5g, preț 28 lei)

Deși în imaginea de pe site pare un roșu destul de închis, nuanța adevărată este cea pe care o puteți vedea în poze. Pentru mine este nuanța perfectă de roșu, nici un roșu rece, nici spre un corai ci roșul original, aprins. 
Se aplică foarte frumos și, deși nu este rezistent la transfer, rămâne pe buze în jur de 4 ore, în condițiile în care am mâncat și am băut. Este destul de cremos, nu usucă deloc buzele și nu are miros. Totuși ar trebui menționat că am folosit întâi balsamul de buze de la Nivea ca bază, peste care am mai folosit un creion essence într-o nuanță asemănătoare și abia apoi am aplicat rujul.
Un alt plus pe care îl are este că atunci când se duce de pe buze, se duce într-un mod destul de frumos, ca să zic așa, adică deși pe buze nu se mai simte rujul, buzele rămân totuși pătate, iar culoarea se duce treptat, fără urme urâte cum se mai întâmplă cu unele rujuri.

Review - NYX Butter Lipstick si Gloss

 

Luciu de buze NYX Butter Gloss, nuanța Devil's Food Cake (cantitate 8ml, preț 24 lei)

Deși pare că în tub este o nuanță turbată și super închisă de mov-burgundy, în realitate pe buze culoarea este mai potolită, iar gloss-ul aplicat singurel pe buze nu este atât de pigmentat. De asemenea, aplicat doar el singur (totuși cu un balsam de buze ca și baza) rezistă în jur de o oră jumate. Culoarea, la fel ca și la ruj, se duce treptat și frumos.
Aplicat împreună cu un creion într-o nuanță asemănătoare intensifică destul de mult culoarea pe buze. N-aș zice că rezistă cu mult mai mult aplicat așa deoarece după vreo 3-4 ore de purtare nu mai aveam gloss-ul, în schimb se mi vedea creionul de buze.
Îmi place că nu usucă buzele și deși este un pic lipicios, nu mă deranjează. În plus are un miros subtil și dulceag, foarte plăcut.

Review - NYX Butter Lipstick si Gloss

Review - NYX Butter Lipstick si Gloss

În concluzie, amândouă sunt 2 produse foarte bune și la un preț cât de cât ok. Îmi plac, le voi folosit cu drag în continuare și sunt curioasă să mai încerc și alte culori. Totuși dacă ar fi să aleg între ruj și gloss, aș alege rujul pentru că deși nu este o nuanță pe care să o pot purta în fiecare zi, rezistă ceva mai bine decât gloss-ul și în mare I'm a lipstick girl, not really a gloss girl :D.
Sper că v-a plăcut postarea de azi și v-am făcut puțin curioase în legătură cu produsele NYX.
Voi le-ați încercat? Cum vi s-au părut?
Saau le-ați încerca?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , ,