The best products of 2014

Bună tuturor!
În primul rând vreau să vă urez tuturor un călduros 'La mulți ani!'. Sper că ați avut niște sărbători minunate și că v-ați distrat. De asemenea, vreau să vă mulțumesc pentru tot, pentru fiecare comentariu în parte și pentru că sunteți alături de mine :). 
Odată cu trecerea în noul an, a venit și timpul pentru preferatele anului 2014. Înainte de toate aș vrea totuși să menționez că în afară de produsele din postarea de față, ar mai fi de adăugat printre preferate și produsele anului 2013, doar că n-am vrut să mă repet prea mult și am zis să le menționez doar la începutul postării :D.
De asemenea, nu am câte un produs pentru fiecare categorie (ex. ten, corp, păr, unghii, etc.) așa că le-am grupat un pic mai random :D.


- Șamponul uscat Batiste - Este mult mai bun față de cel de la Balea, recunosc :). Dacă îl folosesc seara, pot amâna spălatul pe cap următoarele 2 zile. Chiar dacă am de mers 3 sferturi din București ca să ajung la Hello Free Z One Discount, merită :D.

- Soluția micelară Garnier - Cred că deja toată lumea o cunoaște și îi place nu? :)) Deci nu-i nici o surpriză că se regăsește și printre preferatele mele. Într-adevăr nu excelează la curățat mascara waterproof, dar e ok. Pentru asta am bifazicul de la Balea :D.

- Uleiul din germeni de grâu - Îmi place și îl folosesc aproape în fiecare zi de mai mult de un an :D. Ca dovadă că se regăsește și printre preferatele anului 2014.

- Gel de curățare peeling & mască Balea - Sunt deja la al 3-lea, cred. Curăță și exfoliază foarte bine tenul și nu îl lasă deloc uscat.


- Fond de ten Rimmel London Lasting Finish 25h - Chiar este un fond de ten bun și rezistent. Oferă o acoperire destul de mare, aș zice eu, dar arată foarte bine și natural pe ten, mai ales fixat cu o pudră.

- Fond de ten mineral Sephora - Un fond de ten bun, pe care l-am folosit cu drag aproape tot anul. În vară când un fond de ten lichid mi se părea prea mult, mai ales pe căldură, acesta mi-a stat alături tot timpul.

- Kit sprâncene Avon - Îmi place, își face treaba și oferă sprâncenelor un aspect natural. Chiar merită încercat!

- Contur și iluminator Sleek - Un kit care nu ar trebui să vă lipsească din portfard. Fardurile sunt cremoase, se aplică foarte frumos iar culorile sunt calde și drăguțe :D. 

- Blush Revlon, Love that Pink - Este un blush pe care l-am confiscat de la mama, pentru că ea oricum nu îl folosea. Este o nuanță subtilă de roz, care merge perfect cam la orice machiaj și după cum vedeți este pe terminate. Este un blush pe care deja am început să îl caut ca să îl recumpăr.

- Fard mono Flormar, #15 și fard mono essence, #58 capuccino, please! - Amândouă arată super drăguțe într-un machiaj simplu de zi, aplicate pe toată pleoapa și rezistă destul de bine. Chiar luminează privirea și îți oferă o privire fresh și senină :D. Merg aplicate și în colțul intern al ochiului într-un machiaj mai complicat. Deși sunt similare nuanțele aș spune că fardul de la essence este o idee mai cald, mai înspre nude spre deosebire de cel de la flormar. Acesta este un alb-argintiu sidefat.

Fard mono Miss Sporty, #108 Romance - Again, aplicat pe toată pleoapa, ca și celelalte, arată foarte drăguț și natural.

- Maybelline Color Tattoo  24h, #05-Eternal Gold - Nu-i de mirare că toată lumea este înnebunită cu produsele astea :)). Merge aplicat și ca bază, iar peste cu un fard nude, merge perfect și ca look de zi, dar l-am purtat și simplu, eventual cu eyeliner. Arată superb, nu se strânge, nu dispare peste zi și chiar m-a făcut curioasă să încerc și alte culori.

- Creion SuperShock Avon - Deja se știe cât de bune sunt creioanele SuperShock nu? Sunt foarte pigmentate, rezistente și nu zgârie, cum sunt alte creioane. Au o mină super moale.

- Eyeliner pen Flormar - Pentru "dexteritatea" cu care știu să folosesc eyeliner-ul, este perfect. Vine sub formă de cariocă, mai groasă, dar destul de ușor de folosit. Nu se intinde și m-a ținut destul de mult timp, fără să se usuce.


- Nivea Lip Butter, Raspberry Rose - Este hidratant, miroase frumos, etc. Știți deja cât îl iubesc. Nu aveam cum să nu îl includ printre preferate :D.

- Baby Lips Maybelline Cherry Me - Este perfect pentru un machiaj natural și dă o nuanță foarte frumoasă buzelor. Nu îl recomand ca și balsam de buze, pentru că nu mi se pare foarte hidratant, dar pentru câteva ore de ieșit pe afară, de aplicat așa rapid pe buze, este perfect. Se aplică foarte ușor, fără ajutorul unei oglinzi și pătează puțin buzele.

- Ruj Avon, nuanța Matte Merlot - O nuanță destul de tare, dar de care m-am îndrăgostit. Aș spune că are o rezistență medie aplicat pe buze și cu un creion. Nu este totuși 100% mat (adică nu arată cum sunt acele Soft Matte Lip Cream de la  NYX).

- Ruj Alverde, nuanța #10 Flowery Coral - Este un corai foarte frumos și datorită formei rujului se aplică ușor pe buze. L-am folosit foarte des, mai ales în vară.


- Trind Nail Repair - Este perfect ca base coat și chiar ajută unghiile. Am avut în ultima vreme unghiuțe lungi de a trebuit eu să le tai pentru că deja mă incomodau și nu pentru că mi se rupsese vreuna :D. Îl recomand cu drag!
- Oja O.P.I., Over & Over A-Gwen - Sincer, acum înțeleg. Nu degeaba au prețul pe care îl au ojele O.P.I. Se aplică superb pe unghii și foarte ușor cu ajutorul pensuliței un pic mai late. De asemenea, rezistă foarte bine.  
- Ojele Miss Sporty, #525 și #080 - Și acestea sunt niște oje care m-au suprins plăcut. După ce-am fost dezamăgită de lacul de unghii din aceeași gamă, eram cam descurajată și am cam dat ojele la o parte. Totuși, le-am mai dat o șansă și nu-mi pare rău. Au o pensulă lată, se aplică frumos în două straturi și ce m-a surprins cel mai mult, rezistă incredibil de bine pe unghii, fără top coat.


Iar astea au fost produsele mele preferate ale anului 2014. Sper că v-am făcut curioase un pic să le încercați și voi și să-mi spuneți și mie cum vi s-au părut :D.
Voi ce produse ați îndrăgit cel mai mult în anul ce tocmai a trecut?
Ați încercat vreunul din produsele de mai sus?
Vă mulțumesc încă o dată pentru tot și vă urez un an minunat plin de tot ce vă doriți.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,