Wednesday's suggestion (2) - Parfumuri

Bună tuturor!
N-am mai făcut o postare de genul acesta de foarte mult timp :D. De aproape un an?... Wow :)). Ei bine, am revenit, cu una nouă și deși în planul inițial era vorba de chestii non-beauty related, n-am putut :)). Suntem la urma urmei pe un blog de beauty nu? :)) (totuși dacă voi mai găsi lucrușoare interesante, nu voi ezita să vă povestesc despre ele chiar dacă nu aparțin domeniului menționat mai devreme :D).
Azi vreau să vă vorbesc despre parfumuri :). N-am cum să le fac review, pentru că aș fi mult prea subiectivă, dar vi le pot prezenta totuși sub această formă :D. Sunt două parfumuri primite de la persoane foarte dragi mie și amândouă au un miros cât se poate de unic și frumos.


Apă de parfum Néroli Secrets D'essences, Yves Rocher

În primul rând sticluța mi se pare superbă, în degrade de la alb la transparent. Este micuță, drăgălașă și finuță. 
Apoooi, mirosul :X. Este un parfum destul de tare aș zice, cu un miros citric care m-a cucerit. Îmi plac de obicei parfumurile cu mirosuri mai ciudățele, nu foarte dulci iar ăsta se încadrează :)). Inițial am zis că îmi aduce a lămâie mirosul, dar se pare că esența de portocală amară este de vină :D.
 La o scurtă căutare pe internet am găsit și descrierea olfactivă:
- Note de vârf: Petitgrain Bigarade, esență de Portocală amară, Bergamotă
- Note de mijloc: ulei esențial de Neroli, absolut de Floare de portocal
- Notă de bază: Mosc



Apă de parfum Green Tea, Elizabeth Arden

Again, sticluța este simpluță și subțirică, iar dacă aveți varianta de 30  ml ca și mine, este numai bună de luat în geantă :D. Are un miros super fresh, perfect pentru zilele călduroase de vară. La fel ca și cel de la Yves Rocher, este ușor citric și atunci când îl simți chiar aduce a ceai verde :)).
- Note de vârf: chimen, rubarbă, lămâie, coajă de portocală
- Note de mijloc: mentă, ceai verde, iasomie, garoafe, fenicul, țelină
- Note de bază: lichen, cihlimbar, mosc



Cam astea au fost sugestiile mele pentru ziua de azi. Ce ziceți? V-am făcut curioase să le încercați și voi? Măcar în magazine să le mirosiți când le vedeți? :))
Nu uitați că vă aștept comentariile cu drag și ne revedem cât de curând!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , ,