Last week of... January

Bună tuturor!
Uite că a trecut și ultima săptămână din ianuarie șii o dată cu ea, am zis să reiau cât de cât seria postărilor de genul ăsta :D. Am avut săptămâna trecută de învățat pentru 2 examene așa că n-am avut prea multe momente de pozat, daar recuperăm :)).

Așa cum am zis, am avut miercuri un examen, așa că în zilele de dinainte am avut de învățat și ce m-a ajutat destul de mult pe parcurs a fost playlist-ul de mai jos :D. Nu știu cum sunteți voi, dar eu am nevoie de ceva zgomot de fundal, nu-mi place să stau fără muzică când am ceva de făcut. Nu pot asculta chiar orice, dar muzica de mai jos mi se pare destul de bună pentru citit cursuri :)).


Șiii ca să meargă treaba bine la învățat, mi-a făcut mama chec :)).

Pictures of the day. Dulciuri

Miercuri după examen mi-am zis că merit o pauză așa că am fost la puțin shopping :D. Am prins reduceri în DM și în Auchan și am profitat de ele :D. În DM era la reducere mascara Maybelline și în Auchan am găsit fardurile cremă Maybelline Color Tattoo la 21, respectiv 23 lei :D.

Pictures of the day. Makeup

Pictures of the day. Cosmetice

Tot miercuri am avut timp de pierdut când am ajuns la cămin și pentru că încă nu mă simțeam în stare să încep să învăț pentru următorul examen am experimentat cu cosmeticele :)). Aveam și temă de făcut un machiaj turcoaz, machiaj pe care îl puteți vedea și aici.

Pictures of the day. Cosmetice

Tot miercuri, seara am mers pe acoperișul căminului :D. A fost foarte drăguț, se vede superb și am făcut și câteva poze :D.

Pictures of the day

Iaaaar vineri am fost pentru prima dată în Kulturhaus :)). A fost drăguț, a fost ziua colegei de cameră.

Pictures of the day

Iar de sâmbătă mi-am reluat rutina de învățat pentru că am mai avut luni un examen :D.
Printre altele am reînceput să citesc '50 Shades of Grey' șii aseară am și terminat-o :)). Tocmai la timp că vreau să văd filmul :)).
Cam asta a fost săptămâna mea, voi ce ați mai făcut?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,