New last month (19)

Bună tuturor!
În sfârșit vacaaaaaanțăăă!!! Da, cineva ar spune probabil că pentru mine nu va fi vacanță pentru că mâine va fi prima mea zi de muncă, daar sunt atât de fericită că am terminat sesiunea și că în sfârșit încep și eu munca (pentru că eram super nerăbdătoare și aștept momentul ăsta de ceva vreme)  :)).
Daar, până una alta a venit timp pentru postarea cu shopping-ul din luna ianuarie :D. Puțin cam târziu recunosc, daar better late than never :)).
So.. să începem :D.

Cosmetice si produse noi. Shopping

Săptămâna trecută imediat după examen simțeam nevoia să ies pe undeva să mă relaxez și să pierd câteva ore. Șiii ce modalitate mai bună să fac asta dacă nu să merg la shopping în Afi :)).

- Maybelline the Rocket Volum Express. Am auzit despre el că este destul de bun și am zis să îl încerc, mai ales că l-am prins la reducere în DM, l-am luat cu vreo 22 lei.
- Maybelline Color Tattoo, 50-Eternal Silver și 65-Pink Gold. Știți deja să sunt înnebunită după fardulul cremă, cel auriu, așa că am vrut să le încerc și pe acestea :D. La fel, cred că le-am prins la reducere, au fost 23 respectiv 21 lei. Șiii acum îmi pare rău că nu l-am luat și pe cel maroniu, daar mă tot convingeam că am ceva asemănător în paletuța luată de la e.l.f. :)).
- Rimmel Wake Me Up Concealer, nuanța 010 Ivory. Îl aveam în wishlist din toamnă și n-am mai rezistat :)).
- Gel Top Coat 3D Efect Farmec. Avem nevoie și de un topcoat și câteva fete mi-au recomandat lacul acesta :D.
- Șampon Garnier Ultra Doux. L-am încercat acasă că îl cumpărase mama și mi-a lăsat o impresie destul de bună, așa că l-am luat și eu pentru la București.

Cosmetice si produse noi. Shopping

- Gel de curățare & Mască Clean & Clear. Tot așa citisem undeva că este bun și am zis să-l încerc. Plus că are un preț destul de bunicel, 17 lei, 150ml.
- Creion iluminator Catrice Made to Stay, 010 In the Mood for Nude. La fel ca și concealer-ul, în voiam de ceva timp și zilele trecute l-am văzut în standul Catrice din Kaufland :D. A fost 13 lei și la cât l-am încercat până acum puțin pe mână vă pot spune că chiar este 'made to stay' :)). A trebuit să insist destul de mult ca să îl dau jos :D.
- Creioane Ada, pentru buze. Le-am luat dintr-un magazin de cartier și nuanțele sunt superbe, de mov închis, nuanță pe care o caut de ceva timp la un ruj :)).

Cosmetice si produse noi. Shopping

În afară de ce ați văzut mi-am mai cumpărat bluzița pe care o puteți vedea în prima poză, luată din H&M :). Este super delicată și drăguță și chiar dacă a fost puțin cam scumpuță, și-a meritat banuții.

Cam acestea au fost pe luna asta :D. Sper că v-a plăcut postarea și ne revedem cât de curând pe blog, cel mai probabil cu ceva Valentine's Day related :)). Stați liniștite, nu o dăm pe chestii cheesy și dulcegării dinalea de mi se face și mie rău, dar vă spun sigur că o să vă placă :D. 
Până una alta, cum vi s-a părut postarea de azi? 
Folosiți vreunul din produsele e mai sus? 
Sunteți curioase de vreun review la ceva anume?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,