Giveaway început de primăvară - Închis

Bună tuturor!
Așa cum v-am promis pe Facebook, astăzi v-am pregătit un mic Giveaway, așa ca de început de primăvară :). Premiul consta în cele 3 produse de mai jos, și anume:
- Broșă primăvăratică din fimo în formă de floricică;
- Mini set I Love... Raspberry & Blackberry format din gel de duș și loțiune de corp;
- Balsam de buze Vaseline cu unt de cacao.

Giveaway


Șii bineînțeles regulile:
- Să îmi urmăriți blogul prin GFC;
- Să dați like paginii de Facebook;
- Să dați share public pe Facebook acestei postări;
- Să îmi lăsați un comentariu la postare cu o adresă de email, numele profilului cu care ați dat like și link-ul de share;

Pentru o șansă în plus, mă puteți urmări pe Instagram și să-mi lăsați în comentariu numele cu care mi-ați dat follow :).

LE: Uitucă cum sunt, am uitat să specific cât va dura giveaway-ul :). Deeci, 28 martie va fi ultima zi de înscriere și voi alege câștigătoarea în acel weekend :).
Șii cam atât pe ziua de azi :). Vă aștept cu drag înscrierile și vă urez o zi minunată!

LE: Listuța cu participantele este gata și, așa cum am zis, am acordat o șansă în plus celor care mă urmăresc și pe Instagram. Cu List Randomizer am amestecat-o de 3 ori... Șiii câștigătoarea este...

Giveaway. Castigator

Andreea M. :). Felicităăăări! Te voi contacta în cursul zilei de azi :D.
Șii pentru restul fetelor, sper să nu vă supărați, mi-aș fi dorit să am premii pentru toate :). Oricum, mai organizăm Giveaway-uri nu-i bai :).


Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: