Last day of... February

Hello people!
Așa cum probabil ați observat din titlu, azi am pentru voi o postare cu poze din ultima zi a lunii februarie :D. În mare pentru că am lucrat, n-am făcut mare lucru și nu prea aveam ce să pozez :D. Totuși, dacă ultima zi a picat sâmbătă atunci am profitat de ocazie să recuperez :D. Așa căă... azi vă arăt cum mi-am petrecut ultima zi a lunii februarie :D.

Mi-am început dimineața cu un mic desert, și anume ciocolățele Bucuria luate de la metrou de la Victoriei. De când am început munca trec în fiecare zi pe acolo și pentru că știu că gustasem una mai demult și mi-a plăcut am zis să mai încerc :D.

Pictures of the day. Dulciuri

După, m-am îmbracat și am ieșit la câteva cumpărături :D. Șii pentru că a fost o zi superbă și a fost soare mi-am permis să las cojoacele și puloverele în dulap și să ies în geaca de blugi :D. 

Pictures of the day. OOTD

Șiii am ajuns la Hello Free Z One Discount. Aveam nevoie neapărat de un șampon uscat. Că s-au mai strecurat și alte chestii în coș, asta-i altă poveste :D. Cum se putea altfel? Uitați-vă și voi câte bunătăți erau pe acolo :D.

Pictures of the day. Hello Free Z One Discount

Pictures of the day. Hello Free Z One Discount

Și cu asta am plecat de acolo :D. Cu excepția deodorantului pe care l-am luat din Kaufland :D.

Pictures of the day. Shopping

Și din Mega Image mi-am luat ciocolățele. Au devenit destul de recent preferatele mele :D. Sunt super iefine (până într-un leu) și super dulci și bune. Chiar nu îți mai trebuie nimic dulce după una dinasta :D. 

Pictures of the day. Dulciuri

Și cam asta a fost pentru mine ziua de sâmbătă :D. Cel puțin până am ajuns acasă :D. După, m-am mai ocupat de machiajul pentru 1 martie pe care probabil deja l-ați văzut aici și am mai lucrat la proiectul de licență :).
Voi ce ați mai făcut? Cu ce v-ați mai ocupat timpul? 
Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , ,