Favoritele lunii (Aprilie și Mai) - Top 5

Hello people!
Am reveniiiit! Și nu oricum ci cu top 5 favorite pentru lunile aprilie și mai :D. Cred că este prima mea postare de genul ăsta, pentru că nu obișnuiesc să fac așa ceva, dar am zis că este un început :D. Totuși, nu cred că va fi ceva lunar, pentru că mi se întâmplă de multe ori să folosesc aceleași produse un timp mai îndelungat. Daar, pentru lunile astea două, chiar aveam despre ce să vă vorbesc :D. Plus că o parte din ele le-ați văzut deja pe Facebook.
Soo... să începem.

Favoritele lunii aprilie

APRILIE

- Blush MUA, nuanța 1 - Este o nunță subtilă și plăcută pe care am folosit-o intens lunile astea două. Nu este super pigmentat, să am grijă cât iau pe pensulă, dar pentru mine este perfect. Plus că rezistă binișor pe ten.

- Trio eyeshadow Paese, Vanilla Chocolate - Sunt culori neutre și reci, iar culoarea cea mai deschisă este perfectă pentru iluminarea colțului interior al ochiului. Mi-am promis că la următorul stand Paese pe care-l mai prind voi încerca și alte culori.

- Mono eyeshadow Melkior, nuanța Green Cocktail - Este absolut superbă culoarea, . Este super pigmentat și rezistă foarte bine. Îmi place să-l aplic ca eyeliner, rezistă toată ziua și nu se întinde absolut deloc.

- Concealer Rimmel Wake Me Up - Nu am cearcăne de speriat, dar acoperă ce este de acoperit :)). Este super cremos și setat cu o pudră rezistă o zi de muncă :D.

- Deodorant Gerovital Fresh - Auzisem că este bun și am vrut să-l încerc, dar eram puțin sceptică așa că am luat versiunea mini. Nu m-a dezamăgit, deși nu sunt fană deodorante gen spray, protejează foarte bine, rezistă mult timp, nu lasă urme și miroase frumos. Aș zice chiar că l-a depășit pe favoritul meu de la Nivea.

Favoritele lunii mai

MAI

- Sleek Face Contour Kit, nuanța Light - Pot renunța la blush, chiar și la mascara, dar la conturare nu :)). Este unul dintre puținele produse constante care mă însoțește înapoi acasă la Brașov :D.

- Apă de parfum Elizabeth Arden Green Tea - Este perfect de vară, ador mirosul lui. Cred că este singurul parfum pe care-l folosesc de mai bine de o lună jumate.

- Loțiune Gloves in a Bottle - Am primit-o să o testez și sincer, nu mă așteptam să-mi placă atât de mult, plus că intră foarte repede în piele. Vă voi povesti despre ea cât de curând într-un review.

- Loțiune regenerantă cu petrol Gerovital - Părul meu a trecut printr-o perioadă mai dificilă și pentru că începusem să mă sperii cât de mult cădea am reînceput să folosesc acest produs. Știu că durează până se vor vedea rezultatele, dar până acum sunt mulțumită. Nu-mi mai cade chiar atât de rău părul, plus că este mult mai moale după spălat.

- Portfard panda H&M - Este nelipsit din geanta mea, îmi încape în el tot ce am nevoie șiii este super cute :D. Ce-mi pot dori mai mult?

Cam astea au fost favoritele lunilor ce au trecut. Dacă vreți să aflați mai multe despre un produs, let me know :).
Chiar mi-a fost dor de blog și de fiecare dată când aveam ceva de învățat îmi mai veneau idei de articole pentru blog, soo stați pe aproape 'cause, I'm baaack! :)

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,