New this month (1)

Hello girls!
Se pare că la mine termenul de moderaţie îşi cam atinge limitele :)). Mereu când văd ceva drăguţ pe blogurile celorlalte fete îmi trebuie şi mie :)). În felul ăsta am ajuns astăzi la "micile" cumpărături de mai jos. Cred că voi face din tipul ăsta de postări o rubrică lunară pentru că mai mereu găsesc lucruşoare interesante de cumpărat. În afară de ce vedeţi mai jos mi-am mai luat nişte hăinuţe din C&A. Nu m-am mai pozat şi cu ele, dar probabil că vor urma în curând într-un outfit post :D.

Acum vreo 2 săptamani mi-au venit nişte comenzi de la Avon. Am văzut catalogul online şi astea mi-au făcut cu ochiul. 
Despre tratamentul pentru păr cu ulei de argan am citit că este foarte bun, acum să vedem cum va reacţiona şi pe vârfurile mele arse.
Măştile de faţă de la Planet spa. Una este cu floare de lotus iar cealaltă este cu argilă.
Creionul SuperSHOCK nuanţa Aqua Pop. Este foarte moale şi pigmentat.
De asemenea, mereu mi-a plăcut parfumul Little Black Dress iar când am văzut acest parfum/spray de corp nu am rezistat tentaţiei :D.
Tot aici ar mai fi fost şi vopseaua de păr pe care v-am arătat-o deja aici.



Mi-am mai luat o oja Astor şi un tratament pentru cuticule de la Flormar. Oja este foarte draguţă, este un mov-lila numai bun de vară şi în curând voi posta şi o manichiura cu această ojă :D.


Am fost de curând şi în DM de unde mi-am luat o cremă de corp de la Neutrogena (pentru că ultima s-a cam terminat :D) şi din câte am folosit-o până acum cred că am facut o alegere foarte bună ;)). Deşi nu prea mă încântă mirosul se întinde foarte bine pe piele şi hidratează.
 Plasturii pentru puncte negre de la Beauty Formulas cred că îi cam ştie deja toata lumea :)). Sper doar să aibă şi la mine acelaşi efect pe care l-am văzut în review-urile de prin blogosfera :D.


Una din dorinţele mele de anul acesta :D, paleta de 120 de culori mate. Abia aştept să experimentez cu ea :X. Deşi, recunosc, am nevoie şi de un primer ca să se vadă culorile calumea...
Paletuţa am cumpărat-o de aici.





Am avut şi o licitaţie internă în ASMI unde fiecare a adus câte ceva pentru a fi donat :D. În felul ăsta m-am ales cu 2 brăţărele şi un breloc cu văcuţă :X.


De pe elefant.ro mi-am mai luat o carte pe care abia aştept să o citesc după ce termin cu sesiunea :X.


Şi, ultimele chestiuţe "noi" pe care le-am făcut ieri :D. Am venit în weekend acasă şi mi-a fost atât de dor să meşteresc câte ceva încât am cam lăsat învăţatul deoparte şi mi-am făcut de lucru cu diferite materiale :D.
Colierul l-am făcut de fapt azi-noapte şi am stat cam 2 ore la el :D iar fundiţa este cusută de mână... nu îmi place să cos de mână şi nici nu mă prea pricep aşa că printre proiectele mele pentru vară se numără şi învăţatul folosirii maşinii de cusut :)).


Cum vi se par cosmeticele? Voi ce v-aţi mai cumpărat? :D.
Sper să aveţi o săptămână frumoasă şi dacă sunteţi interesate de vreun review la ceva din ce v-am arătat, let me know!

Kisses!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,