Review - Golden Rose Rich Color

Hey girls!
Astăzi m-am gândit să împărtășesc cu voi mica mea revelație în materie de oje :)). O să vă prezint 2 manichiuri și vă voi povesti câte ceva despre fiecare :). So... azi vorbim despre ojele Golden Rose din gama Rich Color. Momentan am doar 4 pe care le iubesc și pe care le recomand tuturor cu cea mai mare căldură.

De-a lungul timpului am tot purtat ojă neagră, simplă, pentru că mi se pare o manichiură simplă și totuși de efect. Așa că de câte ori nu am timp să bibilesc la unghii prefer sa merg pe o singură culoare și de cele mai multe ori merg pe negru :D. Manichiura din poze avea cam 3 zile când am făcut pozele și m-au ținut cred că o săptămână.




 Nuanțe: 35 și 18

 Cea de-a doua manichiură, este făcută cu 2 oje intrate destul de recent în colecția mea, dar pe care am uitat să vi le arăt aici (sorry) :). Așa că, am zis să le pun la treabă și să vă arăt și vouă rezultatele. Mi-a plăcut foarte mult combinația și deși nu sunt eu mare fan al griului metalic, aplicat așa împreună cu acea nuanță superbă de albastru chiar îmi place :D.





Nuanțe: 20 și 15

So... eu sunt foarte mulțumită de ele, se aplică frumos și opac din 2 aplicări (cea neagră chiar după prima aplicare, dar mereu mai revin cu încă un strat indiferent de ojă). Rezistă foarte bine pe unghii, cred că sunt cele mai bune la acest capitol din toate ojele mele și vi le recomand cu drag :). Prețul lor nu este foarte mare, sunt în jur de 10 lei, iar cantitatea este destul de mare (10,5 ml).

Voi folosiți oje Golden Rose? Cum vi se par?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , ,